Znamka je na dobri poti, da postane globalno prepoznavna.
Imeti oglas na slovitem trgu Times Square sredi New Yorka, ki ponoči zažari v tisočerih lučeh, je za znamko oziroma podjetje verjetno eden od najtežje dosegljivih ciljev. A pred kratkim je to uspelo hrvaški blagovni znamki Vegeta, ki jo zelo dobro poznajo vsi, ki so odraščali v nekdanji Jugoslaviji.
Vegeta je začimbna mešanica, že desetletja nepogrešljiva v številnih gospodinjstvih. Z njo obogatimo različne jedi, ki bi jim radi popestrili okus, tako da ne čudi dejstvo, da je že vrsto let prava prodajna uspešnica. Vendar pa so si v Podravki to aktivacijo zamislili zato, da bi dodatno potrdili globalno moč in prepoznavnost Vegete, poroča Marketing Magazin.
Morda vas zanima tudi:
- V slovenskem turističnem kraju stoji prav poseben avtomat s prigrizki, ki bo navdušil vse Jugonostalgike
- V Jugoslaviji so bili to legendarni recepti: bi to jedli danes?
"To blagovno znamko začimb sicer že več kot 65 let poznajo v kuhinjah po vsem svetu, prisotna pa je v več kot 60 državah. Njena prisotnost na Times Squaru simbolično odraža njen položaj znamke, ki združuje okuse, kulture in generacije ter ponosno prinaša hrvaško kakovost na mednarodno sceno," pravijo.
Kampanja na tej lokaciji naj bi bila močan kazalnik krepitve prisotnosti znamke na največjem svetovnem trgu ter rezultat predanega dela in sodelovanja ekip na trgu in sedežu podjetja.
"Hkrati dodatno potrjuje našo zavezanost strateškemu cilju, da Vegeta postane globalno prepoznavna blagovna znamka," je dejal Krunoslav Bešvir, glavni direktor poslovnih programov in direktor kulinaričnega poslovnega programa Podravke.