3. 5. 2022, 18:41
Ste že videli novo embalažo Domaćice, ki je povzročila BURNE odzive?
Kraš več kot očitno s to potezo ni navdušil, so jasno pokazali uporabniki družbenih omrežjih. Ob lansiranju njihove najnovejše marketinške kampanje se je usul plaz kritik, predvsem s strani ženske populacije.
Izdelovalci priljubljenih piškotov Domaćica že ves dan na družbenih omrežjih spopadajo z negativnimi komentarji, saj nova embalaža omenjenih piškotov poleg imena Domaćica omenja še različne poklice. Kot na primer Domaćica in vodja, pravnica, programerka in umetnica.
Sporen razlog
Spremembo so uvedli z namenom, da ženskam dokažejo, da lahko poleg gospodinjenja opravljajo tudi ostale poklice. Poteza pa se ni obrestovala, saj jo številni uporabniki družbenih omrežij bolj kritizirajo kot hvalijo.
Sledeće je,
— Saturn 🎩 1461 i ranije Spiritus movens (@SuadNP3) May 2, 2022
Domaćica
Mamika
Kraljica
Sa kokosom. pic.twitter.com/0u9DwDspLI
Mnogi menijo, da je dodatek poklicev k imenu Domaćica sporen, saj po mnenju nekaterih Domaćica ne pomeni 'gospodinja', temveč domači piškoti. V SSKJ smo preverili, kaj v slovenščini pomeni domaćica. SSKJ jo definira kot "gospodarjevo ženo, gospodinjo".
"In potem je piškotek postal promotor zaostalih idej. Čez noč je v očeh teh istih naprednih mladih piškot postal nekaj, kar ženskam pove, kam spadajo in da so lahko vse, kar hočejo, dokler so gospodinje," je ena izmed kritičnih misli na družbenih omrežjih.
Pa nije bed da žena odluči biti domaćica, ne kužim? Nije to pogrdno? Nismo li se borile za pravo slobode izbora?
— 🌟 Mila Majestic 🌈 (@Mmatejci) May 2, 2022
V Sloveniji Domaćice z novo embalažo še ni na policah.
Molim vas prestanite sa ovim wokeness-om na silu #domaćica&girlboss pic.twitter.com/DVJ35p7vTS
— azra (@bahuljam) May 2, 2022
Odziv Kraša
"Ne, piškot Domaćica ne spreminja imena, ampak ravno nasprotno! Moč blagovne znamke in imena želimo posvetiti enakopravnejši delitvi gospodinjskih delovnih mest. Ženske z rednim delom še vedno največkrat obdržijo vlogo gospodinj.
S poudarjanjem vzporednih vlog, ki jih danes ima večina žensk v svojem življenju, smo želeli pritegniti pozornost javnosti s pakiranjem našega najljubšega piškota. Spremljajte nas in se nam pridružite pri glavnem cilju naše akcije - ozaveščati javnost o pomenu in kompleksnosti zavez, ki jih trenutno najpogosteje sprejemajo ženske v gospodinjstvu," so zapisali na uradni Facebook strani podjetja.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del