Sladkosnedi, pozor: po 60 letih legendarna Nutella napovedala nov okus!

23. 5. 2025, 21:00 | L. PA.
Sladkosnedi, pozor: po 60 letih legendarna Nutella napovedala nov okus! (foto: Profimedia)
Profimedia

Okus kakava in lešnikov v kombinaciji s praženimi arašidi? Se nam že cedijo sline ...

Italijanski prehrambeni velikan Ferrero je po več kot šestih desetletjih napovedal novo različico svojega legendarnega čokoladnega namaza Nutella. Nova različica, imenovana Nutella Peanut, bo klasičen okus kakava in lešnikov združila s praženimi arašidi. Izdelek je bil razvit posebej za ameriški trg in bo na voljo spomladi 2026.

Ni skrivnost, da Američani obožujejo arašidovo maslo – vendar pa pri Ferreru poudarjajo, da Nutella Peanut ni le različica arašidovega masla, temveč predstavlja edinstveno kombinacijo klasične Nutelle z dodatkom praženih arašidov. Po besedah Setha Gonzaleza, direktorja marketinga pri Ferreru, bo izdelek ponujal novo možnost za popoldanske prigrizke. Poleg tega bo to prva Nutella na ameriškem trgu, ki ne bo vsebovala mleka in bo torej primerna tudi za vegane.

Morda vas zanima tudi:

Razvoj Nutelle Peanut je trajal pet let, prvič pa je bila predstavljena na sejmu Sweets & Snacks Expo 2025, kjer je prejela pozitivne odzive zaradi uravnoteženega okusa med arašidi in lešniki z dodatkom kakava. Izdelek bo proizveden v Ferrerovi tovarni v Franklin Parku v Illinoisu, kjer podjetje načrtuje investicijo v višini 75 milijonov dolarjev in ustvarjanje 65 novih delovnih mest.

Kako dolgo lahko hranite piščančje meso v hladilniku?
 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 6ix Foods (@6ix.foods)

Kaj pa Evropa?

Sicer pa je Nutella Peanut del širše strategije Ferrera za rast na severnoameriškem trgu. Podjetje namreč načrtuje tudi uvedbo drugih novih izdelkov, kot so čokoladice Ferrero Rocher.

Z uvedbo Nutelle Peanut Ferrero tako vstopa v novo obdobje inovacij, prilagojenih ameriškemu trgu. A čeprav se bo treba za izdelek sprva odpraviti čez lužo ali prositi kakšnega popotniškega prijatelja, da ga prinese domov, lahko glede na pretekle strategije podjetja dopuščamo možnost, da bo uspeh nove Nutelle na ameriškem trgu v prihodnosti vodil do širše, globalne distribucije.

Skrita zvezda ljubljanske tržnice, o kateri govorijo gurmani od blizu in daleč (FOTO)