Morda se bo pa kdo res lotil izziva.
Direktor podjetja Columbia Sportswear Tim Boyle je v kratkem filmu in odprtem pismu New York Timesu predstavil nenavaden izziv, namenjen privržencem teorije o ravni Zemlji. Pozval jih je, naj poiščejo rob planeta in jim pošljejo fotografije, pri tem pa nosijo opremo znamke Columbia. Komur bo uspelo, bo postal lastnik vsega, kar imajo.
Svojevrstna oglaševalska kampanja
Gre za nadaljevanje oglaševanja pod sloganom Engineered for Whatever, v sklopu katerega Columbia vse pogosteje posega po duhovitih in hudomušnih marketinških pristopih. Kampanja, poimenovana Expedition Impossible, še dodatno stopnjuje oglaševalsko provokacijo, ki je znamki zadnja leta prinesla veliko pozornosti.
Oglasni video je nastal na sedežu podjetja v Portlandu v ZDA, v njem pa Boyle med sprehodom po pisarni našteva, kaj vse bi lahko pripadlo zmagovalcu, ki bi uspešno opravil izziv, pri čemer na manjka komičnih vložkov. Gre sicer za na svojevrstno obliko klasičnega oglaševanja, ki poudarja trpežnost opreme znamke Columbia.
"Columbia lahko zdrži tudi najbolj skrajne razmere ... "
"Expedition Impossible prikazuje našo tradicijo vzdržljivosti in inovacij - oprema Columbia lahko zdrži tudi najbolj skrajne razmere. Tudi na robu sveta. Ki pa, mimogrede, ne obstaja … a to morate povedati Flat Eartherjem," je ob tem povedal Boyle.
Kampanjo spremlja tudi odprto pismo New York Timesu, v katerem je Boyle še dodatno razložil izziv, piše spletni portal Creative Review.
