27. 6. 2022, 14:32 | Vir: STA
Razburjeni gosti na Hrvaškem: za tako malo hrane so plačali 69 evrov
Cene v lokalih in na tržnicah na hrvaški obali razburjajo goste. Tokrat so trije gosti v Opatiji plačali pregrešno drag obrok.
Za dva sendviča s puranjimi prsmi, tri rogljičke, dva kapučina ter male steklenice kokakole, mineralne vode in jabolčnega soka so trije gosti kavarne v Opatiji v nedeljo plačali 69 evrov.
Nadpovprečno visoke so tudi cene živil na tržnicah v mestih na hrvaški obali, rekorder je Rovinj.
Na mizah ni bilo cenikov, kavarna pa se v ničemer ni razlikovala od drugih, je portalu Riportal.net sporočil bralec po obisku kavarne Wagner, ki deluje v sklopu hotela Milenij v Opatiji.
Dva sendviča za 32 evrov
"Vsekakor bi vstali in odšli, če bi videli cene. Enako so se odzvali ljudje, ki so sedeli za sosednjo mizo," je sporočil bralec. "Razumeli bi, če bi zahtevali specialiteto, ampak dva povprečna sendviča za 32 evrov?" je še dodal in portalu posredoval fotografijo računa in miz, na katerih ni cenikov.
Cene v lokalu so nadpovprečno visoke tudi v primeru napitkov. Za četrt litra soka, četrt litra gazirane pijače in en kapučino je treba odšteti po pet evrov, za četrt litra gazirane vode pa 4,7 evra.
Da primer ni osamljen, pričajo fotografije računov iz nekaterih drugih lokalov na hrvaški obali, ki jih na družabnih omrežjih objavljajo turisti.
Cene pa na hrvaški obali niso visoke samo v gostinskih objektih, ampak tudi na tržnicah. Najdražja tržnica na Hrvaškem je v Rovinju, kažejo podatkih tržnocenovnega informacijskega sistema ministrstva za kmetijstvo (TISUP).
Kilogram jagod osem evrov
Kilogram breskev je na rovinjski tržnici v 23. tednu tega leta, med 6. in 12. junijem, stal 6,6 evra, kilogram marelic ali češenj 5,3 do 6,6 evra, kilogram jagod osem evrov, kilogram čebule pa 2,7 evra. To je enkrat več od hrvaškega povprečja, do katerega je TISUP prišel s primerjavo najvišje in najnižje cene na 17 tržnicah na Hrvaškem.
Cene na tržnicah so v primerjavi z notranjostjo države višje tudi v drugih mestih na hrvaški obali, kot so Pulj, Reka in Dubrovnik.
"V turističnih mestih je, ko pridejo tujci, ponudba praviloma nižja od povpraševanja, kupna moč turistov pa je dobra," je za hrvaški časnik Večernji list pojasnil predsednik Združenja hrvaških pridelovalcev zelenjave Vjekoslav Budanec. "To nima zveze s proizvodnjo oziroma s cenami, ki jih dobiva proizvajalec, ampak s preprodajalci in trgovci, ki vedno izkoristijo trenutne razmere," je dodal.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del