Ne gre jim ravno najboljše ...
Starbucks, ena najbolj prepoznavnih globalnih blagovnih znamk na področju kavne industrije, je leta 2019 v New Yorku odprla kavarne, ki so bile namenjene zgolj prevzemu naročil. Imenujejo se Starbucks Pick Up. Tovrstne kavarne, ki se nahajajo približno na 90 lokacijah po ZDA, so spodbujale stranke, da naročajo prek mobilne aplikacije in niso bile namenjene, da se stranke v njih zadržujejo dlje časa.
Nekatere imajo majhen notranji prostor, druge pa zgolj okna za prevzem. Nahajajo se večinoma v središčih mest, na letališčih in v bolnišnicah.
Obetajo se spremembe
Brian Niccol, izvršni direktor Starbucksa, je dejal, da podjetje po šestih letih delovanja ukinja tovrstne kavarne. "Ugotovili smo, da je ta format preveč transakcijski in mu manjka toplina ter človeška povezanost, ki definirata našo blagovno znamko," je povedal. Nekatere od kavarn bi lahko preuredili v klasične kavarne Starbucks, vendar zaenkrat več načrtov ni znanih, poroča CNN.
Starbucks se sicer v zadnjih letih sooča z resnimi izzivi - od padanja prodaj in dobičkov, do odmevnih etičnih sporov in večmesečnih sindikalnih konfliktov.
Odkar je septembra prevzel vodenje podjetja, si Niccol prizadeva obnoviti vzdušje klasične kavarne, po katerem je bil Starbucks prvotno znan. Ta koncept je v zadnjih letih zbledel, saj je podjetje dajalo prednost hitrosti in priročnosti. Junija je Starbucks predstavil novo kavarno z udobnejšimi stoli, električnimi vtičnicami in večjimi mizami, ki naj bi predstavljala model Starbucksa prihodnosti.