Znani trgovec trgovine zapira kot po tekočem traku: že do konca tedna bodo zaklenili vrata kar sedmih!

21. 5. 2025, 07:17 | E. Č.

Potrošniške navade se zaradi takšnih in drugačnih razlogov drastično spreminjajo, kar močno vpliva tudi na najbolj znane trgovce.

Ameriška veleblagovnica JCPenney bo do 25. maja trajno zaprla sedem svojih prodajaln po Združenih državah Amerike. Odločitev je del širšega prizadevanja podjetja, da se prilagodi spreminjajočim se tržnim razmeram in potrošniškim navadam. Zaprtja so predvsem posledica potekajočih najemnih pogodb in spremenjenih razmer na lokalnih trgih, kar dodatno razkriva težave, s katerimi se danes soočajo klasične trgovine v nakupovalnih središčih.

Zaprtje bo prizadelo lokacije v San Brunu (Kalifornija), Denverju (Kolorado), Idaho Fallsu, Topeki (Kansas), Concordu (New Hampshire), Ashevilleu in Charlestonu. Gre za nadaljevanje trenda, ki kaže na vse manjši obisk fizičnih trgovin, porast spletnega nakupovanja in spremembe v pričakovanjih potrošnikov.

V izjavi, podani februarja letos, so pri JCPenney poudarili, da večjih načrtov za množično zapiranje trgovin nimajo, vendar se lahko posamezna zaprtja občasno zgodijo zaradi poteka najemov ali tržnih sprememb. Ob tem so izrazili hvaležnost zaposlenim in strankam ter zagotovili, da ostajajo zavezani služenju ameriškim delovnim družinam prek preostalih približno 650 trgovin in spletne platforme.

Ko so šefi ugotovili, da v službi gugla, je dobil odpoved
JCPenny ZDA gospodarstvo trgovina
Profimedia

Podjetje, ustanovljeno davnega leta 1902, se je leta 2020 znašlo v težavah in zaprosilo za stečajno zaščito po poglavju 11, kar je bila posledica gospodarskega šoka, ki ga je povzročila pandemija covida-19. Kasneje istega leta je podjetje dobilo novo finančno zaledje z investicijama Brookfield Asset Management in Simon Property Group.

Januarja 2025 je JCPenney vstopil v novo poglavje svoje zgodovine z združitvijo s skupino SPARC in oblikovanjem novega podjetja Catalyst Brands, pod okriljem katerega delujejo tudi znane blagovne znamke, kot so Aéropostale, Brooks Brothers in Lucky Brand.

Zaprtje trgovin bo nedvomno vplivalo na zaposlene in lokalna okolja, čeprav podrobnosti o številu izgubljenih delovnih mest še niso razkrite. Podjetje trenutno ponuja velike popuste – tudi do 90 odstotkov – na tekstil, gospodinjske izdelke in sezonsko blago, kupci pa lahko pri tem koristijo tudi kupone in članske nagrade.

V luči napovedi analitikov, da bi se v prihodnjih petih letih lahko zaprlo do 45.000 trgovin po ZDA, je prihodnost tradicionalne maloprodaje vse bolj negotova. JCPenney se s svojo novo strategijo trudi ohraniti pomembno vlogo na tem hitro spreminjajočem se trgu.

Po dopustu v Grčiji: koliko stane grško kosilo za prste obliznit? (Še en dokaz, da so cene v Sloveniji ponorele!)