Ko pari ugotovijo, da so na zaslonu, se običajno poljubijo, tokrat pa je bilo drugače ...
Med nedavnim koncertom priljubljene britanske skupine Coldplay na stadionu Gillette v Bostonu se je zgodilo nekaj zelo nepričakovanega.
Dogajanje na odru je namreč za trenutek zasenčila kamera, namenjena prikazovanju zaljubljenih parov na velikem zaslonu (tako imenovana "kiss cam"). Ko pari ugotovijo, da so na zaslonu, se običajno poljubijo. Vendar pa se je eden od parov, ki so se tokrat znašli pod žarometi, odzval precej drugače. Moški je nemudoma umaknil roke in izginil iz kadra, ženska pa si je zakrila obraz.
Pevec Chris Martin je nepričakovan prizor pospremil z duhovitim komentarjem: "Ali imata afero ali pa sta zelo sramežljiva." To je bil trenutek, ki je sprožil val posnetkov, komentarjev in memov, ki so hitro preplavili TikTok, X in druge platforme.
Neslavna afera
Izkazalo se je, da se Martin ni zmotil. Kamera je namreč dejansko nehote razkrila afero med sodelavcema v podjetju. Krivca sta Andy Byron, izvršni direktor podjetja Astronomer, in Kristin Cabot, njegova tesna sodelavka, zaposlena kot vodja kadrovske službe.
Afera je posebej odmevna, ker je Byron poročen in ima otroke. Po dogodku na koncertu je njegova žena najprej odstranila moževo ime s svojega Facebook profila, kmalu zatem pa je izbrisala celoten profil, kar so uporabniki družbenih omrežij hitro opazili.
Kristin Cabot je prav tako v zvezi, kar pomeni, da je v incident vpletenih več kot le dvoje ljudi. Na družbenih omrežjih se širijo poskusi razkrivanja osebnih podatkov akterjev, pozivi k razkritju 'prave resnice' ter neizogiben val spletnih šal in memov, nekateri celo z aluzijo na besedila Coldplayevih pesmi.
Morda vas zanima tudi:
- Razkrito: kaj si Slovenci v resnici mislijo o varanju (odgovori vas bodo presenetili)
- Saj ni res, pa je: prešuštnik skušal pobegniti pred ženo, nato pa padel s hotelskega okna
Podjetje Astronomer se na dogajanje za zdaj še ni uradno odzvalo. Na novinarska vprašanja o možnih sankcijah ali vsaj o stališču podjetja do profesionalne etike, povezane z odnosi na delovnem mestu, niso podali izjav. Prav tako so na LinkedInu onemogočili komentiranje, izginilo pa je tudi več objav, povezanih z delovanjem Kristin Cabot v podjetju, kar številni razumejo kot obrambno potezo pred nadaljnjo pozornostjo javnosti.
Dogodek seveda odpira vprašanja o etiki v podjetjih, posebej v kontekstu razmerij med nadrejenimi in podrejenimi in funkcij, ki jih vpletena opravljata. Kaj namreč pomeni, ko oseba, odgovorna za oblikovanje delovne kulture, postane del zgodbe, ki spodkopava prav to zaupanje? In kako naj podjetje, ki gradi svojo blagovno znamko na zaupanju in povezovanju podatkovnih sistemov, ob takšnem razkritju ohrani integriteto?
Za zdaj sicer zgodba ostaja predvsem spletna senzacija s pridihom drame, ki običajno spremlja serije in telenovele. A če ne bo jasnega odziva podjetja ali vsaj vpletenih posameznikov, se utegne celoten dogodek vtisniti ne le v spomin TikTokovih algoritmov, temveč tudi poslovne javnosti.