Znano podjetje obljubljalo, da bo vse v redu, zdaj pa ... Zapiranje in odpuščanje kot po tekočem traku

5. 6. 2025, 19:00 | E. Č.

Kriza je globoko zarezala v znano podjetje, ki je obljubljalo, da kljub temu ne bo posledic za zaposlene. Realnost je precej drugačna.

Ameriška veriga restavracij Hooters, znana po svojem izzivalnem slogu in strežbi v vročem spodnjem perilu, zapira številne restavracije po ZDA, in to le nekaj tednov po tem, ko je ob vložitvi predloga za zaščito pred stečajem (poglavje 11) še zagotavljala, da zapiranj ne bo.

Podjetje, ki ima več kot 420 restavracij v 42 ameriških zveznih državah in 29 državah sveta, je marca sporočilo, da bo prodalo del lastnih lokacij skupini obstoječih franšizojemalcev, tudi nekaterim izmed ustanoviteljev. Ti že zdaj upravljajo več kot 30 odstotkov vseh franšiznih enot v ZDA. Hkrati so vložili stečajni predlog v Teksasu, ob tem pa zatrjevali, da bodo vse restavracije še naprej poslovale nemoteno.

A realnost je hitro postregla z drugačnim razpletom. Zaprli so več dolgoletnih lokacij po državi, vključno z restavracijami v mestih Memphis (Tennessee), Jacksonville in Tallahassee (Florida), Newport (Kentucky), Evansville (Indiana), Taylor in Flint (Michigan), Valdosta (Georgia) ter Tuscaloosa (Alabama).

Pred prehodom hladne fronte vremenoslovci z opozorili: kje bo najhuje?
Hooters restavracije ZDA bankrot
Profimedia

Vodstvo podjetja, vključno z izvršnim direktorjem Hooters Management Corporation Neilom Kieferjem, je že lani poleti kot razlog za zmanjšanje obsega poslovanja navajalo pritiske razmer na trgu. Tokrat ob tem napovedujejo celovito prenovo blagovne znamke, od katere se poslavljajo t. i. "bikini večeri", napovedujejo pa tudi bolj kakovostno kulinarično ponudbo.

Kiefer je za Fox News dejal, da želi Hooters približati širši javnosti in ponovno okrepiti njegovo podobo kot "družinsko prijazno restavracijo". Kritično je ocenil, da so nekatere franšize – zlasti Hooters of America – odstopile od izvirnega koncepta blagovne znamke. Po njegovih besedah so natakarice nekoč nosila bolj športne hlačke, danes pa so postale "preveč razgaljene", kar po njegovem ne ustreza več željam današnjih obiskovalcev.

Z zapiranjem restavracij želi Hooters zmanjšati stroške in preiti na franšizni poslovni model. Pričakujejo, da se bodo iz stečajnega postopka izvili v treh do štirih mesecih.

Čeprav se podjetje še vedno sooča s številnimi izzivi, vključno s padcem prihodkov, konkurenco spletnih ponudnikov hrane in spremenjenim vedenjem potrošnikov, pa vodstvo verjame, da je pred Hootersom nova prihodnost. Le da bo tokrat manj oranžna in precej bolj preudarna ...

"To bo moje življenjsko potovanje"! Kanadčanka razkrila, zakaj je med vsemi državami izbrala prav Slovenijo!