Verjetno nihče ni pomislil, da bi se lahko zgodilo nekaj takega.
Trgovska veriga Aldi v Nemčiji že vrsto let slovi kot vodilna med diskontnimi verigami, a ko gre za število poslovalnic, zdaj primat prevzema druga trgovska veriga, poročajo nemški mediji. Gre za Netto. Kljub široki prisotnosti Netto nadaljuje s širjenjem in odpira več novih trgovin kot njegova konkurenca, pri tem pa so še posebej pozorni na podeželska območja, saj želijo tam povečati svoj tržni delež, poroča portal Fenix Magazin.
Tudi specializirane trgovine
Netto Marken-Discount v letu 2024 povečal število svojih prodajaln na več kot 4300 lokacij, vključno s približno 90 specializiranimi trgovinami za pijače, je poročal "Lebensmittel Zeitung". Tako je presegel skupno število poslovalnic trgovin Aldi Nord in Aldi Süd. Kot še poročajo mediji, podjetje načrtuje nadaljnjo širitev, s poudarkom na redkeje poseljenih območjih. Netto je bil lani z 72 novimi odprtji najaktivnejši nemški diskont po širitvi. Sami pravijo, da so odprli več kot sto novih lokacij, modernizirali in razširili pa so še okrog 440 obstoječih objekotv. Njihovi prihodki so se povečali za 2,7 % in dosegli 17,6 milijarde evrov. Uspelo jim je tudi zmanjšati zaostanke pri vlaganjih v starejše trgovine.
Osredotočenost širitve na podeželska območja se šteje za ključno pri ohranjanju dobičkonosnosti mreže, čeprav se strategija širjenja v manj poseljena območja različno ocenjuje znotraj sektorja. Medtem ko Netto širi svojo mrežo v manjših krajih, se Aldi in Lidl,z ambicioznimi cilji rasti osredotočata na večja urbana območja, kjer nove trgovine odpirata le, če se pričakuje letni promet vsaj šest milijonov evrov. Tudi diskont Penny, ki je po več letih pogostih zapiranj, zdaj načrtuje odprtje 60 novih lokacij.