V trgovini je doživela presenečenje in ga delila z javnostjo.
Na Hrvaškem se kupci skorajda vsakodnevno razburjajo zaradi naraščanja cen osnovnih živil, pa tudi zaradi nepravilnosti, ki jih doživljajo v trgovinah. Tako se je gospa z Reke upravičeno razburila zaradi razlike v ceni mesa. Vse skupaj je zaupala platformi Halo inspektore oziroma strani, ki jo je vzpostavil Evropski center za izvrstnost potrošnikov (EICP). Objavili so njeno zgodbo s provokativnim naslovom: "In kako naj ne znorim?!"
"O razlikah pri tehtanju smo že pisali. In še bomo. Na razlike med cenami, ki so označene na policah, in tistimi, ki se kasneje zaračunajo na blagajni, stalno opozarjamo. Ta primer pa združuje oba problema in odpira še tretjega. Za kaj gre? "V reški trgovini Plodine (Srdoči) je bila na polici označena cena za telečji but 9,99 evra za kilogram. Tako mi je tudi mesar stehtal meso, po tej ceni. A na blagajni so mi za kilogram zaračunali 14,69 evra. Poleg tega teža sploh ni bila enaka... In kako naj potem ne ponorim???", je ogorčeno spraševala Rečanka. In res – poleg tega, da cene niso enake (potrošnik ima pravico do nižje cene!), se ne ujema niti teža, kar kaže na možno zavajanje oziroma namerno goljufanje potrošnika. In to je kaznivo... Zato je bil primer prijavljen Državnemu inšpektoratu," so zapisali ob koncu.
Ob tej zgodbi so se oglasili tudi drugi kupci s podobnimi izkušnjami v trgovinah. "Včeraj so mi v Sparu zaračunali 200 evrov več, kot bi morali. Namesto 150 je bil račun 360 evrov. Še rekel sem: "To se mi zdi veliko..." Gospa na blagajni pa: "Ja, vse se je podražilo. Mislil sem si, kaj za vraga?! Nakar pogledam račun - 74 mlek, vzel pa sem dva litra. Vrnem se v vrsto in zahtevam vračilo denarja. Bili so jezni name, ker sem povzročil vrsto, Ljudje, ki so čakali, so me postrani opazovali. Nihče se mi ni opravičil - niti prodajalka niti vodja trgovine," je zaključil komentator.
Druga komentatorka pa je opozorila še na to: "Ko imaš poln voziček različnih izdelkov, je težko spremljati cene in nadzorovati račun na blagajni, preden začneš pospravljati v vrečke ... oni pa računajo na to." V luči dejstva, da številni Slovenci dopust preživljajo na hrvaški obali, taka opozorila zagotovo ne bodo odveč. Vedno je treba vzeti račun in ga preveriti - najraje takoj po nakupu. Če pride do kakšnih odstopanj, je treba opozoriti trgovca in razjasniti zadevo. Žal se napake dogajajo in če do takih stvari prihaja skorajda vsakodnevno, je pozornost še kako na mestu.