Čeprav je trgovska veriga napovedala "male korekcije" cen, se je zgodilo nekaj, kar je v nejevoljo spravilo številne kupce.
Na Hrvaškem resnično ne mine dan, da ne bi poročali o višanju cen - in to tistih izdelkov, ki so v večini gospodinjstev skorajda nepogrešljivi. Na vse skupaj opozarja prek svojega Facebook profila platforma Halo, inspektore. Novice o podražitvah ali pa o neverjetnih razlikah v ceni istega izdelka pri različnih trgovcih jim pogosto sporočajo kar kupci sami, ki se zdaj že pošteno razburjajo zaradi početja trgovcev.
Tokrat so sporočili nekaj, kar si res ni želel nihče. Po tem, ko je trgovska veriga Konzum prvega junija "odklenila" cene, so sporočili, da je bila narejena le "majhna korekcija cen." A nato so platformi, ki se bori za pravice potrošnikov, ti začeli pošiljati nove informacije o podražitvah, ki so v tej trgovski verigi postale vsakodnevne. Ne gre za "male korekcije cen." "Da ne bi bilo vse po sistemu govoric, imamo tudi dokaze za nekaj izdelkov, ki so čez noč podražili od 5 do brutalnih 64 %.
Gremo po vrsti:
-
Podravkin namaz Lino Lada Duo 700 gramov, s 6,19 € ob povišanju za 6 %, je zdaj 6,59 €.
-
Vafelj napolitanka Kraš s čokoladnim prelivom 500 gramov, s 6,29 € ob 6-odstotnem povišanju, je prišla na 6,69 €.
-
Cedevita pomaranča 455 g, s 4,19 € ob 5-odstotnem povišanju cene, je zdaj 4,39 €.
-
Puding Zott Protein čokolada 200 g, z 1,09 € ob 15-odstotnem povišanju, se zdaj prodaja za 1,25 €.
-
Beljsko kislo smetano Kraljica Kravica z 12 % m.m., 180 g, je s 0,89 € ob 18-odstotnem povišanju zdaj 1,05 €.
-
Konzumova blagovna znamka Hrusty pistacija suho pražena slana 200 g je s 3,67 € ob povišanju za 25 % zdaj na 4,59 €. Za istih 25 % se je podražila tudi Hrusty pistacija suho pražena slana 75 g, ki je s 1,67 € prišla na 2,09 € – za majhno pest pistacij.
Neslavni rekorder podražitev v Konzumu je kava Must Espresso Cremoso v zrnu, 1 kg, ki je s 12,79 € ob brutalnih 64 % podražitvi prišla kar na 20,99 € za kilogram kave v zrnu!?!," so zapisali v svoji obširni objavi na Facebook strani.
Na koncu so še v rahlo cinični maniri zapisali: "Potrošniki vsak dan vidijo, a tudi občutijo v svoji denarnici to sijajno »kontrolo situacije in cen na hrvaškem trgu«. Zato parafraziramo znameniti Dinov stavek iz filma »Se spomniš Dolly Bell«, ki se je večkrat ponovil v filmu: »Vsak dan v vsakem pogledu vse bolj napredujem« v potrošniško: »Vsak dan v vsakem finančnem pogledu vse bolj nazadujem«." Lahko dodamo samo še: ja, to je res žalostno dejstvo.