Že deseto leto zapored so v podjetju SPAR Slovenija skupaj s podporo kupcev izbrali izdelke, ki so pustili največji pečat.
Prestižni naslov HIT produkt 2025 gre letos v roke družini Pustotnik. Ta predano vodi svojo kmetijo in sirarno, kjer nastajajo njihovi izvrstni domači mlečni izdelki brez laktoze. Katarina Uršič, Nikolaj, Ana in Elizabeta Brence so tisti, ki so družinsko tradicijo uspešno nadgradili. Odgovorili so na nove, sodobne potrebe kupcev in jim ponudili prvo domačo linijo mlečnih izdelkov brez laktoze.
V podjetju Spar Slovenija skupaj s partnerjema, medijsko hišo PRO PLUS in Skupino Formitas s projektom Štartaj Slovenija že celo desetletje podpirajo slovensko podjetništvo. V desetih letih projekta so podprli 83 podjetij in na police postavili več kot 300 izdelkov. Deseta, jubilejna sezona je še enkrat dokazala, da sta podjetniški potencial in inovativnost tudi na podeželju še kako živa. Kljub predanemu delu in nastopu vseh sodelujočih podjetnikov in pridelovalcev, lahko naziv HIT PRODUKT 2025 osvoji le eden. To je z linijo domačih mlečnih izdelkov uspelo Katarini Uršič, Nikolaju, Ani in Elizabeti Brence, ki vodijo družinsko kmetijo in sirarno Pustotnik.
Ob prejemu naziva HIT PRODUKT 2025 so svoje občutke strnili takole: "Smo iskreno presenečeni in ponosni. Za največji uspeh sodelovanja v Štartaj Slovenija si poleg odličnega odziva kupcev štejemo to, da smo se v teh šestih mesecih še bolj povezali kot družina, preživeli veliko časa skupaj in rešili vse izzive, ki so nam prišli naproti."
V jubilejni sezoni projekta so priložnost vnovič dali posameznikom in ekipam, ki so iz svojih edinstvenih idej ustvarili izjemne izdelke. Na police Štartaj Slovenija je 8 podjetniških ekip postavilo 23 izdelkov. Izvršni direktor komerciale SPAR Slovenija Uroš Lozej je o letošnjih zmagovalcih povedal: "Pri Kmetiji Pustotnik nas je prepričal lokalni značaj, dobra prodaja s ponovljivimi nakupi ter način, kako so z uspešno generacijsko menjavo uspeli modernizirati kmetijo. Prav takšne zgodbe potrjujejo, zakaj je projekt Štartaj Slovenija tako pomemben. Z njim krepimo lokalno gospodarstvo, spodbujamo razvoj mladih podjetnikov, kupcem pa nudimo sveže domače izdelke."
Vsi izdelki 10. sezone ostajajo na policah trgovin INTERSPAR. Kupci se bodo lahko še naprej posladkali z mlečnimi izdelki brez laktoze Pustotnik, za dodaten fokus in energijo si bodo lahko odprli brezalkoholni funkcionalni koktajl Drink Duck. Domače paštete Stanonik bodo še naprej razvajale gurmanske brbončice, domači kečap Istrijanko bo z notami San Marazana popestril marsikatero jed. Liofilizirane juhe Sita Ula in ekološke čajne mešanice zeliščne kmetije Kalan bodo poskrbele za več topline, veganski namazi Vege & Dobro bodo prepričali tudi nevegane, Néa Maliá ostaja prava izbira za podporo zdravja vašega lasišča ali brade.
Aleš Muhič, sodirektor podjetja PRO PLUS in direktor trženja, je zaključek še ene uspešne sezone povzel z besedami: "Mislim, da Slovenci obožujejo drzne podjetnike in dobre podjetniške zgodbe. Zakulisje oddaje Štartaj Slovenija jasno pokaže, koliko vztrajnosti in energije podjetniki vložijo v svoj izdelek ter koliko srčnosti je potrebne, da ta na koncu najde svoje mesto na policah. To, da Štartaj Slovenija šteje že deset let, je nedvomno velik kompliment ne le nam, ampak celotnemu podjetništvu v Sloveniji."
Svoje misli o spremembah v zadnjih desetih letih, je na dogodku delil tudi Mitja Tuškej, solastnik in strateški direktor Skupine Formitas: "Mislim, da se poslanstvo oziroma ključna filozofija projekta ni bistveno spremenila. Spremenile so se razmere, v katerih podjetniki delujejo, spremenil se je trg, prav tako pa so se spremenile tudi ciljne skupine, ki rastejo skupaj s projektom in z njim postajajo vse bolj zrele."



