V zadnjem času je bilo podobnih primerov več in zdi se, da ne zaleže prav nobeno opozorilo.
Zgodilo se je na Hrvaškem, natančneje v trgovini Plodine, na vse skupaj pa so opozorili na Facebook strani Halo, inspektore, ki jo je ustanovil Evropski center izvrstnosti potrošnikov. V zadnjem času so namreč v trgovinah opazili nekaj, kar vsekakor ne bi smelo biti na policah.
"Te dni intenzivno pišemo in skoraj neprestano objavljamo zgodbe o razmerah na hrvaškem trgu. In moramo priznati: RAZMERE NIKOLI NISO BILE SLABŠE!," se glasi začetek zapisa. Nadalje poudarijo, da je plesen povsod, na tisoče in tisoče prehrambenih izdelkov se oglašuje, nato pa umika in zavrže. Rok trajanja se briše, ponareja, popravlja… Menjajo se teže, izdelki s pakiranjem se tehtajo po ceni končnega izdelka, prodajajo se izdelki z zdavnaj pretečenimi roki, vedno znova se v mnogih mlečnih izdelkih najdejo črvi. "Gniloba je tako v sadju kot v mesu," še zatrdijo.
Najhuje pa je, da to zdaj opažajo tudi tuji turisti. In vse to pošiljajo v svet. Z zelo grdim sporočilom: „Na Hrvaškem se prodajajo izdelki zelo slabe kakovosti, zavajajo se kupci in morebiti ogroža zdravje potrošnikov!“ Najbolj svež primer iz šibeniških Plodin je šokiral tako domače kot tuje goste, pa tudi same Šibenčane. V supermarketu se prodajajo kosi trdih sirov, ki so bili pakirani 13. 11. 2025, z rokom trajanja, ki je potekel 12. 5. 2025, ponovno stehtani 24. 6. 2025 in kljub očitni neprimernosti ponovno postavljeni na prodajne police. Sir namreč očitno ni več videti dobro oziroma užitno.
"Res je, na embalaži piše "Najbolje porabiti do". A vsak normalen človek bi videl, da sir ni več v "optimalnem stanju", niti po videzu, verjetno pa tudi ne po okusu. "Najprej so se odzvali tujci, ki so začudeni javno vprašali, zakaj je tak sir sploh še v prodaji: „Ali VI NAMERNO PODTAKNETE IZDELKE SVOJIM KUPCEM?!“ so vprašali, a odgovora niso prejeli.Da vse skupaj ne bi ostalo „v zraku“ in brez posledic (saj je sir še vedno ostal v prodaji!), je naša sodelavka iz Šibenika vse fotografirala, tako da zdaj imamo tudi digitalni zapis, ki lahko služi inšpekciji kot dokaz," so dodali.
Na koncu so se samo nemočno vprašali, kaj še reči ob tem ter poudarili, da se bojijo podobnih prizorov tudi v prihodnosti, ki bi lahko postali vsakdanji, saj številni trgovci očitno potrošnike obravnavajo kot prašiče in ljudi nižjega sloja, pred katere je treba metati hrano vprašljive kakovosti in videza. Brez strahu pred sankcijami. "In tudi če do sankcij pride, so te – smešne! Kajti dobiček bo vse to "pokril". V MILIJONSKIH ZNESKIH, kot je razvidno tudi iz letnih finančnih poročil trgovskih verig," ogorčeno zapišejo na koncu. In kaj preostane potrošnikom? Zgolj previdnost in glasno opozarjanje - tudi s pomočjo družbenih omrežij, saj tako najhitreje opozorilo pride do drugih potrošnikov.
Novo na Metroplay: NLB Šport mladim: SK Gorica