Lahko bi rekli, da nekaterih čisto nič ne izuči - vsaj če sodimo po tem primeru.
Potrošniška organizacija nemške dežele Baden-Württemberg se zdaj pravno loteva trgovskega podjetja Edeka Südwest. Kot se je izvedelo, so potrošniki pri Okrožnem sodišču v Offenburgu vložili tožbo za opustitev sporne prakse. Gre za ta očitek: v enem od promocijskih letakov naj bi Edeka navedla zgolj znižano ceno za uporabnike njihove aplikacije, ne pa tudi redne cene, ki velja za vse kupce. Po mnenju varuhov potrošnikov to krši tako Uredbo o označevanju cen kot tudi Zakon proti nelojalni konkurenci, poročajo nemški mediji
Opomba ni bila jasna na prvi pogled
Šele na kasnejši strani letaka naj bi bila z zvezdico označena opomba o omejitvah, denimo da ponudba velja samo v določenih poslovalnicah. To dodatno omejuje dostopnost. Prav tako je problematično oglaševanje točk Payback, ki predstavljajo finančno ugodnost. Na spletni strani potrošniške organizacije piše, da Edeka ne navede dejanske skupne cene.
Gabriele Bernhardt iz potrošniške organizacije Baden-Württemberg je v intervjuju za Lebensmittel Zeitung pojasnila veljavno zakonodajo: "Če se v trgovini na plakatih, pri policah ali v letaku oglašujejo cene, mora biti v skladu z Uredbo o označevanju cen vedno navedena skupna cena, ki velja v običajni trgovini - brez uporabe aplikacije." Povedano drugače: oglas, ki je namenjen splošnim kupcem, sme navajati samo splošno veljavno ceno za vse.
Sicer pa je tožba proti Edeki del serije podobnih pravnih postopkov. Že prej so varuhi potrošnikov ukrepali proti Pennyju, Lidlu in Reweju. Penny je pred kratkim izgubil na deželnem sodišču v Kölnu, a sodba še ni pravnomočna. Z Lidlom je bil aprila dosežen poravnalni dogovor, v primeru Reweja pa odločitve še ni.