Uganka iz Lidla povsem zmedla kupce, vrstila so se opozorila: "Tega nikar ne kupujte"

27. 6. 2025, 21:00 | Uredništvo
Uganka iz Lidla povsem zmedla kupce, vrstila so se opozorila: "Tega nikar ne kupujte" (foto: Profimedia)
Profimedia

Potrošniki so čedalje bolj pozorni - pa ne samo na cene, tudi na akcije trgovskih verig. Ko odkrijejo kakšno nepravilnost, se ta hitro pojavi v javnosti.

Tudi tokrat se je. Cene osnovnih življenjskih potrebščin so namreč dosegle takšno raven, da skorajda vsak odhod v trgovino zahteva načrtovanje in pripravo nakupovalnega seznama. Še posebej je to očitno na Hrvaškem, kjer se na družbenih omrežjih skorajda vsakodnevno uporabniki zgražajo nad visokimi cenami določenih izdelkov. A kot se zdi, ne samo nad tem. Hitro se odzovejo na vsak pojav kakšne nepravilnosti ali pa oglaševanja, ki ni ravno brezhibno.

Svoje izkušnje hrvaški kupci pogosto delijo s platformo, ki se bori za pravice potrošnikov in na njeni Facebook strani Halo, inspektore se pogosto znajdejo zapisi in prizori, ki spadajo v kategorijo "saj ni res, pa je." Tokrat se je na udaru znašla diskontna veriga Lidl, in sicer zaradi ne ravno najbolj jasnega oglaševanja. Tako so na omenjenem Facebook profilu zapisali sledeče opozorilo: "UGANKA" ZA POTROŠNIKE V LIDLU:»Pozorno si oglejte fotografijo. In rešite uganko, ki je Lidl prejšnji teden ni znal razrešiti, ko je objavil tokratno akcijsko ponudbo XXL čistila W5 po 'neverjetni' ceni 6,99 € za 1,20 l s 'kar' 20 % gratis." Dodali so: "Ja, ko jo rešite, izdelka raje ne kupite po tej ceni. Še več – opozorite druge, če tega že ni storil Lidl. Kajti tole je zavajajoče oglaševanje," so še zapisali in s tem namignili nesmiselno ceno čistila.

V komentarjih so se oglasili številni Hrvati. Eden od uporabnikov je bil prizanesljiv, meni namreč, da gre za napako: "Obstajajo skenerji za preverjanje cen, torej je enostavno preveriti. Gre za tiskarsko napako, ki se ne dogaja samo njim. Kdo pa bi dal 6,99 € za čistilo? Ni treba vedno iskati dlake v jajcu." Medtem so drugi komentirali: "Hm, redna cena za liter je 1,65. Vau, dobra akcija," "Morda gre za 12 litrov," in podobno.

Na kaj čaka slovenski Eurojackpot milijonar?

Kakor koli že, vsi vemo, da se napake dogajajo - tudi tiskarske. A za kupce to ni nobena tolažba. Seveda so pozorni na akcije in znižanja cen, tako da ko se zgodi nekaj takega, je njihova nejevolja še kako razumljiva, kajne?

Avstrijec se je takole spravil na Hrvate, ene stvari nikakor ni mogel dojeti (tako kot marsikdo drug ne, če smo iskreni)