Poleti smo pri nakupih določenih živil še kako pozorni, a občasno naletimo na pregovorno "gnilo jabolko." Kaj v tem primeru naredi trgovec? Hmm ...
Živila, kot so meso, mleko, siri in salame so poleti (očitno) še nekoliko bolj občutljiva. Morajo biti shranjena na pravilen način, tudi v trgovini, trgovci pa se vsekakor trudijo, da to tudi zagotovijo. Kljub temu pa se dogajajo razne neprijetnosti, o čemer dovolj zgovorno priča nedavni primer, ki so ga razkrili pri potrošniški platformi Halo, inspektore oziroma na njihovem Facebook profilu.
In za kaj je šlo? Kot so zapisali ob zelo zgovornem video posnetku, je moški z Reke v tamkajšnjem Eurospinu kupil mleko brez laktoze, obogateno s 70 grami proteinov. "Odnesel ga je domov, dal v hladilnik, naslednji dan pa ga je hotel zaužiti. A namesto mleka je iz embalaže priteklo nekaj smrdečega, kislega, gostega in v grudicah," so dodali.
Enako je bilo še z drugim mlekom, ki ga je kupil. "Rok veljaven, mleko je vzel iz hladilnika in ga doma postavil v hladilnik. Pritožil se je Eurospinu. Niso mu odgovorili. Samo tišina. Morda z razlogom," so še dodali in pozvali sledilce, naj delijo video, saj lahko to lahko prepreči nadaljnje neprijetnosti.
Objava je pritegnila veliko pozornosti in sprožila številne komentarje. Tako je eden od sledilcev zapisal: "Bila je prekinjena hladna veriga od trgovine do doma, tako je dobil kislo mleko. Nič nenavadnega. Če načrtujete nakup česar koli iz hladilnika, načrtujte tako, da ne bo več kot 15 minut v avtu v tej vročini."
Seveda zlata vreden nasvet, toda ... izkušnja naše novinarke je bila podobna. "V Lidlu na Krku sem kupila mandljevo mleko. Domov sem prišla čez 10 minut in ga postavila v hladilnik. Naslednji dan sem ga odprla in ga malce zlila v kavo. Mleko ni bilo užitno - takoj so se naredile grudice, njegov vonj ni bil nič kaj prijeten. Žal več nisem imela računa, sicer bi ga vrnila v trgovino," je dejala.
Očitno se poleti take stvari res nekoliko pogosteje dodajajo, na nas - kot potrošnikih - pa je odgovornost, da ravnamo tako, kot bi morali: pri vsakem nakupu shranimo račun, če je izdelek pokvarjen, ga vrnimo v trgovino. Trgovec nam je dolžan vrniti denar ali pa zamenjati izdelek, ki ga nam je prodal.