Gre za novico, ki bo zagotovo razveselila številne njihove kupce.
Nemški portal Bild poroča, da bo priljubljena trgovska veriga Lidl v svojo ponudbo kmalu vključila oblačila znane modne znamke Strenesse, in sicer tisto linijo, ki velja za bolj sproščeno - Strenesse Blue. Ta je znana po športnem in minimalističnem slogu. V okviru te ekskluzivne kolekcije bo Lidl ponudil skupno osem izdelkov – po štiri za ženske in moške.
Za ženske bodo na voljo pleten šal, pletena kapa, pulover in domači komplet iz velurja. Moški del kolekcije pa vključuje pleten šal, pleteno kapo, pulover in paket dveh parov boksaric. Čeprav uradne cene posameznih kosov še niso objavljene, viri blizu obeh podjetij navajajo, da je glavni cilj sodelovanja premium dizajn približati vsem. Tako iz Lidla kot iz znamke Strenesse sporočajo, da bodo cene oblikovane tako, da si jih "lahko vsak privošči."
Preberite še:
- Sosedi na nogah zaradi akcije v Lidlu: priljubljeni trgovec vrnil izdelek, ki so ga kupci poleti razgrabili v nekaj urah
- Nova linija izdelkov v Lidlu obnorela kupce, v vozičke jih mečejo kot nori: so izdelki sploh zakoniti?
- Lidl je s tem presenetil kupce, ki res niso vedeli, kaj jih čaka, vse pa zanima, kako se bo to obneslo
Prodaja se bo, po dostopnih informacijah, začela 7. decembra prek nemške spletne strani Lidl.de, kolekcija pa bo v vseh fizičnih prodajalnah v Nemčiji dostopna od 15. decembra. Informacije o dostopnosti na drugih trgih za zdaj niso znane. Medtem ko so pri podobnih akcijah v preteklosti svetovni zvezdniki, kot sta Boris Becker in Claudia Schiffer, nastopali kot oglasni obrazi, to pri akciji s Strenesse Blue ni načrtovano. Tam naj bi ponudba govorila sama zase, poroča portal B.Z.de.