Od odziva kupcev bo odvisna prihodnost zanimivega projekta.
Drogerijska veriga dm je v Nemčiji zagnala nov poskusni projekt, v okviru katerega kupcem ponuja brezplačno analizo kože s pomočjo avtomata z umetno inteligenco. Portal Fenix Magazin povzema poročanje nemških medijev - tako so zapisali, da je storitev trenutno na voljo v petih poslovalnicah v Nemčiji, in sicer v Münstru, Karlsruhu, Düsseldorfu, Berlinu in Braunschweigu. Ni še znano, ali bo ta storitev na voljo trajno, saj bo vse odvisno od odziva kupcev. Dm se je projekta lotil v sodelovanju s podjetjem za zdravje kože Dermanostic.
Analiza je preprosta
Postopek analize v poslovalnicah je nadvse preprost. Tisti kupci, ki si seveda to želijo, svoj obraz fotografirajo s pomočjo vgrajene kamere. Umetna inteligenca nato prepozna tip kože - normalna, suha, mastna ali mešana - in oceni trenutno stanje ter občutljivost na UV-žarke.
Občutljivost na UV-žarke je razvrščena v šest kategorij, po analizi pa kupci prejmejo personalizirane nasvete za nego. A treba je poudariti, da dermatologi kljub temu opozarjajo, da se morajo poleti vsi, ne glede na tip kože, redno zaščititi s kremo za sončenje. Pomembno je še eno dejstvo: analiza ne more nadomestiti zdravniškega pregleda.
Možnost spletne analize
Analiza kože je na voljo tudi prek spleta. Kupci lahko naložijo fotografijo svojega obraza na dm-ovo ali Dermanosticovo spletno stran, rezultate pa prejmejo digitalno ali po e-pošti. A pozor: test nemškega portala RUHR24 je pokazal, da avtomat priporoča izključno izdelke dm-ovih blagovnih znamk, kot so Balea, Balea med in Sundance, druge ponujene blagovne znamke pa niso omenjene.
Direktor dm-a Sebastian Bayer je pojasnil, da je cilj podjetja kupcem ponuditi priložnost, da bolje spoznajo svojo kožo in prejmejo priporočila, prilagojena njihovim potrebam. Tudi v dm-u odločno poudarjajo, da je analiza namenjena izključno kozmetičnim namenom in ne more nadomestiti pregleda pri zdravniku. Kupcem, ki imajo resne težave s kožo svetujejo obisk dermatologa - avtomat je namreč namenjen samo pomoči pri izbiri izdelkov za vsakodnevno nego kože.