V priljubljeni drogerijski verigi dm uvedli nekaj, česar doslej ni bilo, vse pa zanima, kako se bodo odzvali kupci

18. 8. 2025, 18:00 | Uredništvo
dm trgovina (foto: Profimedia)
dm trgovina
Profimedia

Od odziva kupcev bo odvisna prihodnost zanimivega projekta.

Drogerijska veriga dm je v Nemčiji zagnala nov poskusni projekt, v okviru katerega kupcem ponuja brezplačno analizo kože s pomočjo avtomata z umetno inteligenco. Portal Fenix Magazin povzema poročanje nemških medijev - tako so zapisali, da je storitev trenutno na voljo v petih poslovalnicah v Nemčiji, in sicer v Münstru, Karlsruhu, Düsseldorfu, Berlinu in Braunschweigu. Ni še znano, ali bo ta storitev na voljo trajno, saj bo vse odvisno od odziva kupcev. Dm se je projekta lotil v sodelovanju s podjetjem za zdravje kože Dermanostic.

Analiza je preprosta

Postopek analize v poslovalnicah je nadvse preprost. Tisti kupci, ki si seveda to želijo, svoj obraz fotografirajo s pomočjo vgrajene kamere. Umetna inteligenca nato prepozna tip kože - normalna, suha, mastna ali mešana - in oceni trenutno stanje ter občutljivost na UV-žarke.

Občutljivost na UV-žarke je razvrščena v šest kategorij, po analizi pa kupci prejmejo personalizirane nasvete za nego. A treba je poudariti, da dermatologi kljub temu opozarjajo, da se morajo poleti vsi, ne glede na tip kože, redno zaščititi s kremo za sončenje. Pomembno je še eno dejstvo: analiza ne more nadomestiti zdravniškega pregleda. 

Nov primer "panda diplomacije" med Francijo in Kitajsko

Možnost spletne analize

Analiza kože je na voljo tudi prek spleta. Kupci lahko naložijo fotografijo svojega obraza na dm-ovo ali Dermanosticovo spletno stran, rezultate pa prejmejo digitalno ali po e-pošti. A pozor: test nemškega portala RUHR24 je pokazal, da avtomat priporoča izključno izdelke dm-ovih blagovnih znamk, kot so Balea, Balea med in Sundance, druge ponujene blagovne znamke pa niso omenjene. 

Direktor dm-a Sebastian Bayer je pojasnil, da je cilj podjetja kupcem ponuditi priložnost, da bolje spoznajo svojo kožo in prejmejo priporočila, prilagojena njihovim potrebam. Tudi v dm-u odločno poudarjajo, da je analiza namenjena izključno kozmetičnim namenom in ne more nadomestiti pregleda pri zdravniku. Kupcem, ki imajo resne težave s kožo svetujejo obisk dermatologa - avtomat je namreč namenjen samo pomoči pri izbiri izdelkov za vsakodnevno nego kože. 

Najbolj zdrav sadež na svetu: zaužijte ga vsako jutro (pomaga tudi pri izgubi telesne teže)