9. 3. 2022, 15:01 | Promocijska objava

Velika dejanja imajo pogosto majhne začetke: Barcaffè z novo kampanjo ozavešča o pomembnosti prvih korakov

Barcaffe

Prvi koraki so ključni za vsak podvig, ki se ga kot posamezniki lotimo, so prepričani pri znamki Barcaffè, kjer z novo komunikacijsko kampanjo, ki jo že lahko zasledimo na televizijskih zaslonih in digitalnih kanalih, nagovarjajo vsakega posameznika, da naredi prvi korak – in vztraja.

Z željo po vlivanju optimizma in s pozivom »Premakni se« so pri Barcaffèju začeli komunikacijsko kampanjo, da bi vsi v dvomih ali pri oklevanju začeli s tistim zares prvim korakom, saj je po prvem koraku, kot vemo, vse veliko lažje. Dobro voljo in predvsem zagon, ki ga pri uresničitvi prvega koraka pogosto najbolj iščemo, pa nedvomno poganja skodelica prve jutranje kave, zato so pri Barcaffèju odlično povezali nove začetke in najbolj aromatičen napitek, kavo.

Od sanjača do človeka akcije, a najprej kava

Ne glede na to, kako velike ali majhne so sanje, smo ljudje nagnjeni k odlašanju. K prvemu koraku naj bi nas spodbujala tudi jutranja kava, zato pri Barcaffèju pravijo, da najprej uživajte ob skodelici kave, nato pa začnite uresničevati svoje cilje, majhne ali velike. S tem sporočilom povsem okrepijo vsem poznani Barcaffèjev slogan »Za lepši dan«, pod katerega se je z leti podpisalo že ogromno komunikacijskih kampanj. Ta slogan z novo komunikacijsko kampanjo nenadoma dobi povsem nov pomen: ne le da je po prvem koraku lepši dan, lepše je tudi življenje. Pomembno je stvari začeti, in ne obupati na poti, poudarjajo pri znamki Barcaffè.

Javnost k početju prvih korakov spodbujajo z integrirano komunikacijsko kampanjo

»Seveda je skodelica kave Barcaffè odličen način, da se zbudiš in pripraviš na delo. Vendar tu govorimo o večjih stvareh, o začetkih in dokončanju osebnih odločitev, s katerimi dosežemo osebno izpolnitev,« je povedala vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovne znamke Barcaffè Jelena Milinković. Integrirano komunikacijsko kampanjo, ki jo je za Barcaffè pripravila in izvedla družba za strateško komuniciranje Herman & partnerji, že lahko zasledimo na televizijskih in drugih kanalih s spodbudnimi videoposnetki, ki sporočajo, da nič ni nemogoče, le začeti je treba.

To je eno izmed ključnih sporočil nove kampanje, poudarja kreativna direktorica družbe Herman & partnerji Katja Petrin Dornik, ki je kampanjo zasnovala. S svojimi elementi je strateško zasnovana tako, da meri na vsakega posameznika. V njej se prepozna kdorkoli, s svojo dinamičnostjo ter igralci različnih generacij pa nenehno ponuja nove in spodbudne zgodbe, ki navdihujejo, da naredimo prvi korak do svojih ciljev, ob tem pa poudarjajo, da je najboljši trenutek za začetek zdaj.

Pri znamki Barcaffè spodbujajo, da se premaknemo od tistih različic sebe, ki samo načrtujejo in omahujejo, k tistim, ki poskušajo, vztrajajo in se učijo. Vsi potrebujemo pozitivne spodbude v življenju, zato njihovo kampanjo pozdravljamo.