7 dnevni izziv za odlično počutje in umirjeno stanje duha, v treh korakih!

Daniel Chidiac

21. 7. 2021, 10:05 | Odnosi in psihologija

                            7 dnevni izziv za odlično počutje in umirjeno stanje duha, v treh korakih! (foto: profimedia) profimedia

Kaj je več vredno od vašega življenja? Kaj ste pripravljeni narediti, da ga izboljšate? Ste zares predani večnemu spreminjanju svojega toka usmerjenosti?

Ključ na poti do uspeha in tudi preživetja v kriznih časih se kaže v sposobnosti, da hitro in inteligentno spremenimo oz. transformiramo svoje občutke. Nič več odlašanja si ne moremo privoščiti, ker je čas, da začnemo ukrepati.

Poglejte se v ogledalo in ponovite desetkrat, preden začnete to ponavljati vsak dan naslednjih sedem dni. Poskrbite, da boste zelo glasni, čustveni, dejavni in siloviti!

»Nadzorujem oblikovanje svojega celotnega življenja s svojo miselnostjo, čustvi, ki jih izbiram, in vsakodnevnimi dejanji. Ne glede na to, s kakšnimi izzivi se bom soočil/a v naslednjih sedmih dneh, bo moj duh izkazoval in usmerjal moč k mojemu uspehu. Okrepil me bo, da bom to počel/a večno. V svojem življenju lahko počnem vse, kar si želim.«

Ko to počnemo vsako jutro naslednjih sedem dni, bomo potrdili zavezanost sebi. To početje nam bo pomagalo privzgojiti novo stanje duha. V trenutku, ko pomislimo, da smo storili dovolj, je to trenutek, ko prenehamo rasti.

1. korak: Izbira in ohranjanje osredotočenosti
»Ker je prepričanje odločilno, se spodobi, da varujete svoje misli, in ker bodo vaša prepričanja v zelo veliki meri oblikovale stvari, ki jih opazujete in o katerih razmišljate, je pomembno, da nadzorujete svojo pozornost.« - WALLACE D. WATTLES

Ko začnemo razmišljati o nečem, zaradi česar se počutimo potrte, zaskrbljene ali pod stresom, vemo, da je to samo zaradi izbire osredotočenosti, kar lahko takoj spremenimo. Poglejmo si učinek, ki ga ima vsaka misel na naše počutje. Ko si ogledujemo učinke svojih misli, namesto da zgolj razmišljamo o njih, skočimo iz nezavednega »samodejnega kolesja« in smo sposobni izboljšati svoje življenje. Zavedanje moči svojih misli, je ključno za doseganje sreče.

Ne premišljujmo preveč o mislih, ki nas kakorkoli onemogočajo in blokirajo z močjo, ki jo premoremo, in jih nadomestimo z nečim, kar imamo radi, nečim, kar nas osrečuje, ali nečim, kar nas ponese v stanje izpolnjenosti. Projekcija želene vizije, ki smo jo ustvarili zase, je odličen način za takojšnjo spremembo osredotočenosti in uravnovešanje čustev.

Če obstaja skrivnost do resnične izpolnitve in dosežkov, je to sposobnost nadzorovati svoje misli. Nadzorovanje misli pomeni, da krepimo osredotočenost na stvareh, ki nas osrečujejo in opolnomočijo, drugim mislim pa dovolimo, da izzvenijo, ker na njih ne ohranjamo osredotočenosti.

Ker želimo, da se ideja o osredotočanju na izbrane misli vcepi v naš umsko-telesni sistem, lahko tudi kričimo nase ali si silovito dopovemo, da ta misel ne bo več nadzorovala našega življenja, in ponavljamo novo misel znova in znova.

Vse je v naših mislih in vedno obstaja drug način, kako gledamo na isto stvar. Kako se bomo počutili, lahko določimo z izbiro misli. Imeti nadzor nad svojimi mislimi pomeni, da se izurimo v zalezovanju misli in jih izbiramo, v skladu s tem, kako vplivajo na naše počutje. Da bi ugotovili, ali ima misel škodljiv učinek na naše življenje, se moramo poglobiti v svoj čustveni svet in preučiti občutek, ki ga dobimo ob njej.

Če na primer razmišljamo: »Ne bo mi uspelo,« hitro znova in znova ponovimo: »Uspelo mi bo, uspelo mi bo,« z več sile! Kar se dogaja v naših mislih, določa naše življenje, zato moramo trenirati svoje misli in postopoma spreminjati svoj program.

Osredotočenost vedno ohranjamo na svojo novo smer. Že po enem tednu bomo opazili, da nespodbudne misli izginejo že samo, ko se jih zavemo. Ustrezna pozornost se pojavi z zalezovanjem misli in usmerjanjem.

Svoje misli intenzivno spremljamo in jih zavestno preusmerjamo prvi, drugi in tretji dan!

2. korak: Spreminjamo besednjak, spreminjamo telo
»Spodbudna beseda nekomu v težavah je pogosto kot stikalo na železniškem tiru /…/ palec med uničenjem in med gladko, valovito blaginjo.« - HENRY WARD BEECHER

Ideja spreminjanja besednjaka in telesa je v tem, da tri dni nimamo nobenih negativnih konotacij, niti kakšnih omejujočih besed. Zavestno izbiramo besede ter govorimo s samozavestjo in navdušenjem. Vsakokrat, ko rečemo »ne morem, nemogoče, ali pretežko je«, se takoj odzovemo in izberemo drug besednjak. Že samo z osredotočanjem na besednjak, bomo prekinili svoje stare vzorce in čustva, ki jih doživljamo čez dan. Svoj dan lahko presenetljivo izboljšamo, če naredimo samo to vajo.

Kadar se nam ljudje pritožujejo, se odločimo, da pri tem ne sodelujemo. Ključno je tudi, da se izogibamo novicam na televiziji, v časopisih ali čem drugem, kar lahko vsadi negativne misli v naš um, medtem, ko izvajamo to vajo. Izogibanje novicam, ki kakorkoli sejejo strah je tudi sicer zelo zaželeno, saj se sami odločamo in izbiramo, s čem bomo zaposlili svoj um.

Če ne bomo govorili z drugimi o čustveno izčrpavajočih temah, razen če jih ne bomo uporabljali v korist sebi ali drugih, bomo bolj umirjeni in čustveno stabilni. To nas bo, na nek način primoralo, da se domislimo pametnejših stvari za razpravo, kar je zelo pomemben vidik za srečno življenje.

Tudi za telo velja, da v naslednjih treh dneh vadimo samozavestno telesno držo. To ne pomeni, da hodimo naokrog, kot da imamo palico v zadnjici, ker lahko to povzroči nasproten učinek od tega, kar si želimo doseči. Ni pa tudi potrebno posebej tuhtati o tem, kako stati samozavestno.

Če se ne zavedamo svojih dejanj, ne bomo nikoli ničesar dosegli ali bili izpolnjeni, zato prevzemimo nadzor nad besedami, ki jih izgovarjamo, in nad svojo govorico telesa četrti, peti in šesti dan.

3. korak: Zabava z vero

Ne čakajmo na izkušnje, ustvarimo si svoje izkušnje!

Sedmi dan spreminjamo strah v vznemirjenje in raziskujemo svojo sposobnost obogatiti življenjske

izkušnje. Naredimo nekaj, kar smo si vedno želeli storiti, ali se domislimo nečesa novega. Skočimo s padalom, preselimo se v drug kraj, slikajmo, plešimo, pojmo, ali počnimo karkoli, česar se domislimo.

Če je kdo starejši od petinšestdeset let in se mu zdi, da je prestar, da bi igral paintball, potem naj pomisli znova. Ni izgovorov, zato odložimo strah na polico in naredimo nekaj, kar bo namagnetilo našega duha. Ni važno, kaj je to, samo, da prestavlja naše meje. Ujetost v rutino nas odmika od tega, da bi zares živeli. Ista čustva doživljamo dan za dnem. Da bi si v življenju ustvarili srečo, moramo ostati vznemirjeni in se nečesa veseliti. Postavimo si izziv in, kar je najpomembneje, uživajmo v njem.

Zadnji, sedmi dan našega izziva do odličnega počutja in umirjenega stanja duha se posvetimo zaupanju v usodo in naredimo nekaj, česar še nismo naredili nikoli prej.

Več v knjigi Kdo pravi, da ne zmoreš? na povezavi: www.gnostica.si

Daniel Chidiac
Kdo pravi, da ne zmoreš?
Kar misliš to verjameš. Kar verjameš, to ustvarjaš.
Prevod: Špela Stritar

Založba Gnostica

Pripravila: Mirela Smajić, PRavljična Agencija – Srčna komunikacija in odnosi z javnostmi

FB: @izbranozmirelo
IG: izbrano_z_mirelo
www.pravljicna-agencija.si