Odnosi Promocijsko sporočilo

Ko se povežemo, si praznik lahko ustvarimo vsak dan

1. 12. 2025, 10:08
Ko se povežemo, si praznik lahko ustvarimo vsak dan (foto: Eurospin)
Eurospin

Sodobni življenjski slog nas je opremil s kopico tehnoloških rešitev za komunikacijo in povezovanje, a nas vsakdanji tempo, neodložljive obveznosti in prezahtevne ambicije, hkrati pa priročna navezanost na tehnologijo še vedno vodijo v osamljenost. Čutimo se manj povezane z drugimi, individualizem je postal del vsakdana, še posebej mlajše generacije vse bolj iščejo prostor, kjer bi lahko začutile toplino, bližino in pripadnost. 

Ob tem opažanju in s čedalje bolj izraženo željo po trenutkih, ki nas umaknejo od rutine in spomnijo, kako lepo je, ko smo zares skupaj s prijatelji, najbližjimi, z ljudmi, ki nam pomagajo soustvarjati nepozabne trenutke, je nastala tudi nova Eurospinova praznična kampanja

Praznik ni datum, praznik smo mi

Nova kampanja prodajne verige Eurospin poustvarja prevečkrat pozabljen duh prazničnih dni. Na prijazen, a odločen način nas spomni na preprosto resnico – da praznik ni le na rdeče pobarvan datum na koledarju. Praznik v celoti, z občutki in doživetji, ustvarijo ljudje. Tisti, ki nam ponudijo oporo, toplino in razumevanje, tisti, ki nas sprejmejo in s katerimi se čutimo povezane. Ko imamo ob sebi takšne ljudi, pa je praznik lahko čisto vsak dan.

To sporočilo se odraža tudi v njihovem najnovejšem televizijskem oglasu, ki nas popelje v zgodbo deklice, ko svojemu dedku pomaga ujeti duh praznika, ki ga je zamudil. A tega prazničnega vzdušja ni poustvarila sama – ustvarila ga je skupnost. Povezala je sosesko, ljudi, mimoidoče. Vse, ki so želeli deliti nekaj dobrega. Na koncu je bilo doseženo prav to – najlepši božič, ki je bil prav takšen ne zaradi lučk in daril, ampak zaradi vzdušja, ki so ga ljudje ustvarili skupaj.

Ko se povežemo, si praznik lahko ustvarimo vsak dan
Eurospin

Ko se povežemo, se zgodi nekaj čarobnega

Čeprav sami zmoremo veliko, pa lahko skupaj ustvarimo še več. Eurospin zato svojega sporočila ni zaključil z omenjenim televizijskim oglasom. Njihovo pomembno sporočilo se nadaljuje tudi na družbenih omrežjih, v njihovih poslovalnicah in celo kar na ulicah, kjer presenečajo, navdihujejo in nas v vsakdanjem hitenju opomnijo, da lahko praznično vzdušje živimo vsak dan. 

Morda to ustvarimo z majhno pozornostjo. Morda z večerjo z najbližjimi. Morda s klicem osebi, ki jo pogrešamo. Ali pa preprosto tako, da z nekom podelimo nekaj toplih besed. 

Ko se povežemo, si praznik lahko ustvarimo vsak dan
Eurospin

Majhne geste imajo velik učinek

Zato praznik, ki ga ustvarimo sami, ni nujno veličasten. Pogosto so najbolj dragoceni trenutki tisti bolj skromni, ker so zato še toliko bolj iskreni in spontani. 

Eurospin s svojo praznično kampanjo želi spodbuditi, da si dovolite ustvariti praznik brez pretiranih in zahtevnih pričakovanj, brez stresa in idealizirane popolnosti. Da si ustvarite praznik, ki ga boste začutili, v njem uživali in ga delili z najpomembnejšimi ljudmi. 

To je potem praznik, ki se lahko mirno zgodi na kavču, med kuhanjem, na sprehodu ali pa – pred vrati trgovine. Če ga ustvarimo za nekoga drugega, ima moč, da postane nekaj posebnega, za nas celo nekaj nepozabnega. 

V tem je tudi glavno sporočilo Eurospinove kampanje ko se povežemo, se vsak dan spremeni v praznik. Ustvarite ga tudi vi. Že danes.