Živa Avžner | 10. 1. 2022, 19:00

Nina Štefe in Tjaša Smuk: Bossy Cafe je nastal kot odgovor na trenutno stanje

Aleksandra Saša Prelesnik
Nina Štefe in Tjaša Smuk: Bossy Cafe je nastal kot odgovor na trenutno stanje (foto: Aleksandra Saša Prelesnik)

Nina Štefe in Tjaša Smuk sta uspešni in zagnani podjetnici, ki sta si upali in sledili svojim sanjam. Vsaka gradi svojo podjetniško zgodbo, zdaj pa pogumno stopata tudi po skupni poslovni poti.

M: Zaupajta nam, kako se je rodilo vajino prijateljstvo?

Prvič so se najine poti prekrižale na blogerski konferenci, kamor naju je vodila podjetniška pot, in verjameva, da nama je bilo tako namenjeno. Takrat sva se hitro povezali in druga drugo začutili, saj sva imeli podobne cilje, vrednote in miselnost. Odkar imava skupaj Bossy Cafe, sva še bolj povezani in trdnost najinega odnosa lahko pripiševa vsem uram pogovorov, grajenju pristnega odnosa, ki temelji na zaupanju, in odprti komunikaciji.

M: Torej je bila skupna podjetniška pot ustrezna odločitev za vaju?

Vsaka je imela svojo podjetniško pot in vsaka je po svoje nabirala dragocene izkušnje. Zdaj, ko sva se združili, pa nama ravno te izkušnje omogočajo hitro rast, da lahko vedno hitro stopiva v akcijo, se odzoveva na razmere in realizirava svoje ideje. V eno poslovno idejo sva z Bossy Cafe združili vse teme in področja, ki so naju veselili. Verjameva, da skupaj rasteva še hitreje.

Aleksandra Saša Prelesnik
Nina Štefe

Nina Štefe

M: Se tudi v vajinem odnosu pojavljajo nesoglasja in zapleti?

Seveda, v vsakem odnosu so nesoglasja, vendar bi lahko rekli, da jih je pri naju zelo malo. Kadar se pojavijo, hitro najdeva skupni jezik in se dogovoriva. Verjameva, da sva si v marsičem zelo podobni, obe imava enake cilje z Bossy Cafe in svojo prihodnostjo, tako da navsezadnje vedno najdeva skupni jezik, saj veva, kam želiva priti.

M: Ali se lahko družita, ne da bi razmišljali o poslu? Si vzameta kdaj specifičen oddih od svoje blagovne znamke?

Najin Bossy Cafe ne jemljeva kot službo, čeprav to je - to je za naju način življenja, ker res uživava v ustvarjanju vseh vsebin, izdelkov in projektov, s katerimi se ukvarjava, tako da so najina druženja vedno tudi 'podjetniško' obarvana. Namensko si večkrat poskušava vzeti skupni oddih, da se druživa zunaj pisarne, vendar ravno na oddihu, ko se sprostiva, dobiva najboljše ideje, potem pa spet komaj čakava, da prideva v pisarno in vse uresničiva.

M: Se tudi drugače spodbujata? Nina, vi imate svojo fizično trgovinico v starem delu Ljubljane Čas za kavo in istoimensko spletno trgovino, Tjaša, vi pa stojite za blagovno znamko Moj Vibe.

Seveda, druga drugo podpirava in spremljava. Deliva si izkušnje, nasvete in mnenja, saj nama je pomembno, da sva si v oporo na vseh področjih. Najbolj poznava druga drugo in si lahko najbolj konstruktivno svetujeva.

Aleksandra Saša Prelesnik
"Seveda, druga drugo podpirava in spremljava. Deliva si izkušnje, nasvete in mnenja, saj nama je pomembno, da sva si v oporo na vseh področjih."

"Seveda, druga drugo podpirava in spremljava. Deliva si izkušnje, nasvete in mnenja, saj nama je pomembno, da sva si v oporo na vseh področjih."

M: Bi želeli v nekaj stavkih predstaviti vsaka svojo blagovno znamko?

Tjaša: Moj vibe združuje letni planer in okvirčke z motivacijskimi besedami. Pod to blagovno znamko ustvarjam izdelke, ki v tvoje življenje vnašajo pozitiven vibe, lepe misli, te spodbudijo k napredku in ti polepšajo dan.

Nina: Čas za kavo je trgovina, kjer najdeš najbolj trendi darila in izdelke lokalnih podjet­nikov. Hkrati pa je to zgodba, ki podpira mlade podjetnike in v centru Ljubljane ter na spletu ponuja višji standard obdarovanja. Za trgovinico stoji mlada ekipa, ki dnevno razveseljuje na dobro znanem Instagram profilu @caszakavo.

M: In nato se je rodil vajin skupni projekt – Bossy Cafe. Zaupajta nam vendarle celotno zgodbo!

Bossy Cafe je nastal kot odgovor na trenutno situacijo - na podjetniški poti sva se večkrat počutili osamljeno, brez prave podpore okolice in prostora, kjer bi na enem mestu našli vsa znanja, ki sva jih potrebovali. Želeli sva ustvariti prostor, ki na enem mestu združuje podporo istomislečih, preverjena znanja slovenskih strokovnjakov in motivacijo, ki jo potrebuješ za doseg ciljev, kar sva združili v Bossy Cafe virtualno kavarnico oziroma membership, kjer skupaj rastemo iz meseca v mesec.

M: Zakaj sta se odločili, da poslovno svetujeta preostalim posameznicam?

Ker sva se na podjetniški poti večkrat počutili osamljeni in nisva vedeli, kam in na koga se obrniti, ko sva naleteli na oviro, ali pa sva ure in ure izgubili z iskanjem pravih informacij na spletu, sva za to poskrbeli znotraj članstva Bossy Cafe v sodelovanju z uspeš­nimi slovenskimi podjetniki, s katerimi ustvarjamo mesečne masterclasse na področju osebne in poslovne rasti.

M: Vama je že kdo očital, da sta premladi, da bi svetovali drugim?

Ne, te izkušnje še nisva imeli. Svetujeva iz lastnih podjetniških zgodb in na področjih, kjer sva sami nabrali izkušnje ter znanja. Kot člane vključujeva druge podjetnike in posameznike, ki so strokovnjaki na svojih področjih, tako da prisotnim res zagotoviva preverjena znanja, nekoga, ki je to pot že prehodil in od katerega se lahko največ nauči. Ne gledava na njegova leta, ampak na znanja, izkušnje in rezultate, ki jih je dosegel.

Aleksandra Saša Prelesnik
Tjaša Smuk

Tjaša Smuk

M: Kaj je bila na tej poti vajina največja ovira?

Ker tako uživava v ustvarjanju skup­nosti Bossy Cafe, naju delo dostikrat tako potegne vase, da nama je največji izziv to, da se težko ustaviva in si vzameva čas zase. Ravno zato, ker tudi sami vedno iščeva ravnovesje med zasebnim in poslovnim življenjem, sva ustvarili #bossytime - čas, ki ga investiraš vase. Vse udeleženke želiva opomniti, kako pomembno je, da se med doseganjem ciljev ustavijo in postavijo na prvo mesto.

M: Sta se tudi vidve kdaj vprašali: »Kaj če nama ne uspe?«

Ne, za naju te možnosti ni. Imava postavljene cilje, vedno pa sva priprav­ljeni spremeniti in prilagoditi pot do njih.

M: Glede na vajine impresivne projekte, izjemne podjetniške zamisli in talent bi rekla, da zagotovo pripravljata še kaj novega ali pa si to vsaj želita. Imam prav? Nam lahko že kaj zaupata?

Trenutno je najbližji projekt izpeljava božičnega pilinga, ki v okviru projekta Štartaj Slovenija kmalu prihaja na police vseh 13 trgovin Interspar in izbrane Spare po Sloveniji. Lahko zaupava, da je vonj tako omamen, da ga bo želela imeti vsaka posameznica v svoji kopalnici ali pa ga podariti najboljši prijateljici. Naslednje leto pa imava v načrtu nekaj zelo velikega, česar resnično primanjkuje v Sloveniji, zato komaj čakava, da se realizira.

Preberite tudi druge Dialoge: Petra Parovel o družini, iskrenosti in poslu: "Vsak dan, ko oklevaš, zamujaš!"

Spremljajte Metropolitan na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter.