N.Z. | 10. 11. 2023, 15:22

Te vrste objav na družbenih omrežjih vaši prijatelji na skrivaj sovražijo

profimedia

Na podlagi zbranih podatkov je postalo jasno, katere vrste objav na družbenih omrežjih večina ljudi ne mara gledati.

Predstavljajte si za trenutek, kako se ob koncu dolgega dneva sprostite na kavču in na svojem telefonu odsotno brskate po družbenih omrežjih.

Med brskanjem vidite običajne objave: videovadnice nekoga, ki se liči ali si ureja pričesko, prijatelj prosi za priporočila za dobro branje in morda se vmes pojavi oglas za novo torbico ali čevlje.

In potem se naenkrat pojavi fotografija znanca, ki jo je ta objavil, ko je bil na dopustu. V trenutku se namrščite.

Če je to vaša reakcija na počitniške fotografije znancev in prijateljev na družbenih omrežjih, naj vas kar takoj potolažimo. Niste edini.

Glede na nedavno spletno anketo so počitniške fotografije tista vrsta objav, ki jih ljudje skrivaj najbolj sovražijo, poroča Reader's Digest.

Tri vrste objav, ki so najbolj osovražene

Izvedena je bila anketa, v kateri je sodelovalo več kot 1000 Američanov, da bi izvedeli o njihovih navadah v družbenih medijih in odzivih na objave, povezane z dopustom. Med udeleženci študije je bilo 49 % žensk, 49 % moških in 1 % nebinarnih posameznikov. Udeleženci so bili stari od 18 do 77 let, pri čemer jih je bilo 14 % predstavnikov generacije Z, 53 % milenijcev, 22 % generacije X in 10 % bumerjev. Na podlagi zbranih podatkov so izpostavili tri vrste objav na družbenih omrežjih, ki jih ljudje ne marajo videti.

To so bile:

Fotografije z goloto: Provokativne ali spogledljive fotografije, kot so tiste na plaži, v bikiniju, lahko pritegnejo pozornost mnogih, a raziskava navaja, da 55 % sodelujočih meni, da imajo takšne fotografije ravno nasprotni učinek.

Odštevanje dni do skorajšnjih počitnic: 53 % anketirancev je priznalo, da postanejo zavistni, ko vidijo objave z napisi, ki odštevajo dneve do njihovega potovanja, še posebno, ker eden od štirih Američanov letos ni imel namena iti na počitnice.

Nostalgične objave: Več kot polovica vprašanih je povedala, da so počitniške fotografije iz preteklih let prav tako dolgočasne kot druge počitniške fotografije in lahko pogosto povzročijo zavistne občutke. Čeprav so te slike ljubke in nostalgične za posameznika, morda niso zabavne ali zanimive za širše občinstvo.

Vse objave, povezane z vašimi počitnicami, so skratka nezaželene.

Če želite deliti informacije o svojih počitnicah, ne da bi dražili svoje prijatelje in sledilce, pa lahko to vseeno storite drugače.

Raziskava je v nadaljevanju razkrila nekaj tipov objav, ki so jih udeleženci pozitivno ocenili:

Priporočila: Udeleženci poudarjajo, da radi slišijo priporočila o destinacijah, zanimivih krajih in aktivnostih, ki jih lahko vključijo v svoj prihodnji dopust.

Nasveti in opozorila: Polovica vprašanih priznava vrednost izmenjave informacij o tem, čemu se je treba izogibati na dopustu, da bi se izognili neželenim situacijam. Izkušnje, ki jih delimo na koristen in nevsiljiv način, so koristne in dobrodošle za vse.

Če želite deliti svoje nedavne fotografije s počitnic, je priporočljivo, da to storite z majhno skupino prijateljev in družine, ki bodo resnično cenili vaše spomine.

Na svojem mobilnem telefonu lahko ustvarite zasebni album ali ustvarite zaprto skupino na družbenih omrežjih.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord