Urban Lutman, pevec skupine Batista Cadillac: "Najlepše je, če lahko nekomu pomagaš v težkih trenutkih"

22. 10. 2025, 12:44 | Živa Avžner

Urban Lutman je pevec vse bolj priljubljene glasbene skupine Batista Cadillac. Karizmatični nastopi, specifičen vokal in sproščen pristop. To je tisto, kar ga najbolj opisuje.

Ko se združita moda in glasba

Urban Lutman poje že od otroških let. "Glasba je zelo pozitivna stvar. Najlepše je, če lahko z njo nekomu pomagaš v težkih trenutkih," pravi pevec, ki pa se rad preizkusi tudi v pisanju besedil. 

Podkast epizodo z Urbanom Lutmanom si poglejte tukaj:

"V svojih besedilih poskušam zajeti neko realno sliko. Če pišeš o tem, kaj se dogaja tebi, se lahko s tem poistoveti tudi kdo drug. Tako sežeš do src ljudi in ne pišeš kar nekih zgodbic," je prepričan Lutman, ki priznava, da je pisanje besedil tudi pri njem povezano z nočnimi urami. Drugi album skupine Batista Cadillac prihaja naslednje leto med poletjem in jesenjo. 

Urban Lutman, pevec skupine Batista Cadillac: "Najlepše je, če lahko nekomu pomagaš v težkih trenutkih"
Promocijsko gradivo

Nova skladba Vse imam v sodelovanju z Lidlom

Skladba Vse imam je nastala na verandi. "Z Matijo sva naredila en super komad, ga poslala agenciji in Lidl je to prepoznal kot nekaj dobrega. Nastala je dobra zgodba in hvaležni smo, da se je sporočilo pesmi dotaknilo tudi Lidla," je dejal. Sporočilo pesmi je, da tudi če si drugačen, s tem ni nič narobe. 

Pesmi 'Vse imam' lahko prisluhnete tukaj:

Urban Lutman, pevec skupine Batista Cadillac: "Najlepše je, če lahko nekomu pomagaš v težkih trenutkih"

Nastala je kampanja Lidl kolekcije #VseImam, sporočilo pa je tesno povezano z obljubo njihove blagovne znamke: prepoznavati in podpirati tisto, kar je ljudem resnično pomembno in kar resnično cenijo v življenju. Lidl želi ustvarjati prostor, kjer vsak posameznik najde nekaj zase – na svoj način in v skladu s svojim življenjskim slogom in osebnostjo. In to velja tudi za njihovo kolekcijo oblačil.

Urban Lutman priznava, da so modni kosi nad pričakovanji. "Brez sramu nosim njihov kos tudi danes in mislim, da ga bom tudi v prihodnosti. Všeč mi je še džins jakna s podobnim potiskom. To bosta moja 'go to' kosa!" je še dodal.

Urban Lutman, pevec skupine Batista Cadillac: "Najlepše je, če lahko nekomu pomagaš v težkih trenutkih"
Aleksandra Saša Prelesnik/AML

S kolekcijo želijo izpostaviti, da je Lidl tukaj za vse - ne le za tiste, ki želijo ustvarjati trende, temveč tudi za tiste, ki trendom preprosto sledijo ali jih oblikujejo po svoje. Želijo ustvariti prostor, kjer je vsakdo sprejet, kjer lahko izrazi svojo identiteto in obleče svoje (ali pa Lidlove) barve. Želijo biti sinonim za svobodo izbiro – v okviru Lidlove kolekcije torej za modo, ki osvobaja, ne omejuje.

Lidlova kolekcija je bila letos predstavljena tudi na Ljubljana Fashion Weeku, sodelovali pa so tudi člani skupine Batista Cadillac. "Bilo je super, počaščeni smo bili, da smo lahko s svojo prisotnostjo pospremili dogodek na takšnem dogodku," se spominja Lutman. Dodal je še, da so se z Lidlom odlično ujeli in da je vesel, da so del te kampanje.

Lidlov Pop-Up dogodek

Urban Lutman vse poslušalce vljudno vabi na Lidlov Pop-Up dogodek, ki se bo zgodil v četrtek, 23. oktobra, na Bregu 12 v Ljubljani. Na dogodku bodo obiskovalci lahko prejeli kos iz Lidlove kolekcije v zameno za objavo na družbenem omrežju. Gre za zabaven družaben dogodek, ki združuje trende, modo in kreativnost, hkrati pa podpira sporočilo kampanje. Tam pa bodo tudi Batista Cadillac, ki bodo zaigrali novo pesem Vse imam in seveda še kakšno drugo.

Zapomnite si, da moda ni stvar blagovne znamke, temveč stvar izražanja, kdo si. In kot pravi glavna misel kampanje: "V svoji koži, v svoji barvi, tukaj sem - in to sem jaz."