V novi epizodi četrte sezone podkasta Ob skodelici kave smo gostili podjetnico in vplivnico Anjo Širovnik.
Skodelice kave nisva spili, saj je Anja Širovnik svojo jutranjo že spila. "Ja, to je moja navada, da zjutraj ne odidem od doma, če ne spijem kave in pojem zajtrka. Kava in zajtrk - to mora biti vsako jutro. Skuham si klasično turško kavo v džezvi z rastlinskim mlekom," nam je zaupala tokratna gostja.
Prisluhnite novi epizodi podkasta Ob skodelici kave z Anjo Širovnik:
Otroške sanje in njena blagovna znamka
Voditeljica Živa Avžner je tokratno gostjo vprašala, kaj si je želela postati, ko je bila majhna. "Vedno sem govorila, da bi rada bila igralka v mehiških telenovelah. To so bile tiste otroške sanje. Spomnim se, da sem imela rutino, ko je bila moja najljubša nadaljevanka od petih do šestih popoldne. Vedno sem jo gledala. Rada sem gledala mehiške igralke, ki so bile vedno urejene, naličene in lepe," je dejala Anja Širovnik, ki še danes odraža ljubezen do lepote.
Priljubljena vplivnica je namreč naredila korak naprej in ustvarila svojo lepotno blagovno znamko ANSY. Ponosno je vstopila v svet podjetništva in hitro ugotovila, da zahteva kar precej truda. "Podjetništvo je delo, ki ga ne moreš odmisliti. Tudi če si rečeš, da se boš odklopil, se ne moreš. Na dopustih največ delam. Vedno imam v mislih, kaj bi še lahko naredila. Iščem nove ideje, spomnim se, česa še nisem naredila ali kaj bi lahko spremenila," pojasni Širovnik in doda: "Nisem si mislila, da imam to ves čas v glavi in da ničesar ne morem odmisliti. Včasih se borim s tem, kar se mi sicer zdi, da na dolgi rok ni najboljše. Sem tiste vrste, ki v postelji odgovarjam na maile, ampak se zavedam, da smo za zdaj še na začetku in vse skupaj gradimo. Potem ko stvar mogoče malo zraste, pa se vse spremeni."
Delo vplivnice
Anja Širovnik ima na svojem Instagram profilu skoraj 56 tisoč sledilcev. "Šla sem v šov Sanjski moški. Ko se je snemanje končalo, so se mi začele odpirati priložnosti. Sodelovanja s podjetji, delo na televiziji ... Vse to je bilo zelo nepričakovano. Večina tekmovalcev gre v šov zaradi prepoznavnosti. Takrat, ko sem šla jaz, Instagram in vplivneži še niso bili tako razširjeni. Spomnim se, da so me na avdiciji vprašali, ali bi bila rada vplivnica. Takrat sem rekla, da ne. Mislila sem si, zakaj bi bila?" je iskreno dejala današnja uspešna vplivnica.
Pojasnila je še, da se je ravno med predvajanjem šova Instagram začel povzpenjati. "Več je bilo ustvarjalcev in tudi meni so se začele pojavljati možnosti. Več sem delala v tej smeri, bolj sem bila vpletena v Instagram, bolj sem se zavedala, kako uživam v tem, in da je to tisto, kar si želim delati," je dejala.
"Zgodilo je zelo nepričakovano. Ko se sploh ne zavedaš, da ti bo to tako zelo všeč, nato pa se je izkazalo, da je to trenutno moj sanjski poklic."
Več o Anji Širovnik, kavnih trenutkih, njeni izobrazbi, šovu Sanjski moški, blagovni znamki Ansy, družbenih omrežjih, podjetništvu, življenju na Tenerifu in razhodu s fantom izveste v novi podkast epizodi. Se poslušamo?
Prisluhnite prejšnjim epizodam podkasta Ob skodelici kave: