Ni mogla skriti svojega razočaranja, delila ga je z javnostjo.
Gre za gospo iz mesta Travnik v Bosni in Hercegovini, ki pogosto preživlja počitnice v Dalmaciji. Letos ji je očitno prekipelo in ni mogla več skrivati, kako zelo je razočarana nad postrežbo v Makarski in nad tamkajšnjimi visokimi cenami. Svoje mnenje je poslala uredništvu rubrike Črna kronika v lokalnih medijih, objava pa je sprožila številne odzive. V svojem pismu gospa opisuje "razočarajoče razmere" na hrvaški obali, poroča portal srpskainfo.com.
"Kavarna poleg nas včeraj čez dan ni imela niti šest gostov. Lani niso želeli postreči kave brez naročila hrane, ker je bil ‘čas za kosilo’. Danes - praznina," piše gospa. "Vaša neprijaznost, pohlep za dobičkom, skopost in aroganca so vas pripeljali do propada. Včeraj smo vsakič plačali 1 evro za WC. Ni problema, plačali bomo, saj imamo radi urejeno in čisto. Ampak za tisto, kar ste nam postregli pod imenom pica za 14 evrov ... Kečap in nič drugega. Morski sadeži so očitno ostali v morju," je zapisala razočarana turistka.
Obregnila se je tudi ob vedenje domačinov: "Tako se nas ne boste znebili. Ne prihajamo zaradi vas, ampak zaradi morja. Če bi bili gostoljubni, bi vam šlo bolje. Več bi zaslužili, sezona bi bila uspešnejša. Mi Bosanci prinesemo vse s sabo - srce, dušo in polno mizo!" In na tej točki ji lahko samo pritrdimo, saj tudi v Sloveniji še kako dobro vemo, da slednje drži.
Očitno je v Makarski nakupovala oblačila, saj je dodala: "Obleko sem kupila od Bosanke na plaži, ker se je edina smehljala." Ob koncu svojega iskrenega pisma je še dodala svoje sporočilo: "Ni prepozno. Znižajte cene, bodite prijazni. Zima prihaja, računi bodo kmalu tu, število turistov pa upada. Nismo revni, kot nas pogosto označujete. Smo ljudje, in kot taki prihajamo ter puščamo denar. Le želimo si, da bi se do nas tako tudi vedli. Bodite kot mi, saj občutek, da si človek, pomeni več kot katerikoli račun."
Iz njenega javnega pisma veje razočaranje nad gostitelji in jasno je, da ne meče vseh v isti koš. Žal je tako, da letos v marsikaterem hrvaškem turističnem središču močno pretiravajo s cenami, očitno pa malo manj s prijaznostjo - vsaj tako bi lahko rekli ob skorajda vsakodnevnih zapisih na družbenih omrežjih in poročanju medijev. Verjetno si vsi skupaj želimo, da bi kljub visokim cenam ostal vsaj občutek, da so turisti dobrodošli in lepo postreženi, kajne?