Uredništvo | 4. 10. 2024, 10:31

Hotel, ki deli slovensko javnost: od po smešno nizki ceni prodanega počitniškega doma do razkošnega hotela (ste ga že videli?)

Booking.com

Cena paketa za dve osebi z večerjo in zajtrkom — odvisno od sobe — se v oktobrskem terminu začne pri 900 evrih. 

Leta 2018 je ljubljanska občina na javni dražbi prodala že dalj časa propadajoči mladinski počitniški dom v Srednjem Vrhu nad Gozdom - Martuljkom, ki ga je dolga leta upravljala Zveza prijateljev mladine. Kot razlog za prodajo so na občini navajali njegovo slabo zasedenost.

Izklicna prodajna cena počitniškega doma je bila 350 tisoč evrov, na dražbi pa ga je za 355 tisoč evrov (le za 5000 evrov več od začetne prodajne cene) kupil ljubljanski gostinec Svetozar Raspopović, znan tudi kot lastnik ljubljanske restavracije As. 

Booking.com

Pravljični luksuz

O prodaji mladinskega doma, v katerem so dolga leta počitnikovali otroci iz socialno šibkejših družin, za "simbolično" ceno, je v preteklosti pisalo že več slovenskih medijev. Zanimanje javnosti zanj je ponovno naraslo, potem ko je bila v oddaji Ambienti pred kratkim predstavljena nova, dih jemajoča nepremičnina, ki je zrasla na njegovem mestu. 

Raspopović je po nakupu precej zapostavljenega objekta s površino dobrih 570 kvadratnih metrov in zemljiščem, velikim skoraj sedem tisoč kvadratnih metrov, v projekt nedvomno vložil več let truda in investicij. Kdor zna, pač zna, in v tem primeru tu ni prav nobenega dvoma. Popolno preobrazbo je zaupal arhitektu Nikiju Bonettiju iz Linije Bonetti, ta pa je ustvaril enega najbolj razkošnih hotelov, kar jih lahko Slovenija v tem trenutku ponudi. 

Pod podobo današnjega butičnega hotela Chalet Sofija se je podpisal arhitekt Niki Bonetti.

Pod podobo današnjega butičnega hotela Chalet Sofija se je podpisal arhitekt Niki Bonetti.

Booking.com

Butični hotel Chalet Sofija z nepozabnim razgledom na okoliško hribovje, elegantno opremljenimi sobami, vrhunsko kulinariko in bogato wellness ponudbo predstavlja sinonim za prestiž na eni izmed naših najlepših lokacij.

Zaslepljeni od lepote — a ne vsi

Medtem ko nekateri navdušeno menijo, da je hotel Chalet Sofija v naš prostor vnesel novo raven turističnega doživetja ter da je Raspopović s svojim nakupom in obnovo propadajočega doma naredil veliko uslugo kraju in slovenskemu turizmu, se drugi mrščijo.

Najbolj jih moti predvsem način, kako je naš znani gostinec prišel do nepremičnine, zlasti zato, ker je to pridobil po ceni, primerljivi z vrednostjo nekoliko večjega stanovanja. Ali so pri prodaji oziroma nakupu svojo vlogo odigrale prijateljske vezi med Raspovićem in ljubljanskim županom Zoranom Jankovićem, za katerega je znano, da je reden gost restavracije As, je povsem upravičeno vprašanje.

Chalet Sofija na spletni strani ponuja pet apartmajev: Aleksander, Izak, Kristijan, Tara in Izabela.

Chalet Sofija na spletni strani ponuja pet apartmajev: Aleksander, Izak, Kristijan, Tara in Izabela.

Booking.com

Na družbeni platformi Facebook so se oglasili tudi nekateri domačini, ki jih razburja dejstvo, da se v njihovem kraju piše nova zgodba, v kateri je prevladal predvsem kapital. Mladinski počitniški dom je v te kraje nekoč prinašal otroški vrvež, pravijo, zdaj na njegovem mestu stoji zasebna posest, na kateri se pohodniki in zunanji obiskovalci ne smejo zadrževati.

"Komu je namenjen takšen objekt?"  je prebrati vprašanje ene od komentatork, nekateri ob tem tudi navajajo, da je hotel večino časa prazen.

Booking.com

Kaj pravijo gostje?

Gostje, predvsem tuji, Chalet Sofija ne morejo dovolj prehvaliti: "Skoraj sem zajokala, ko smo vstopili v našo sobo s panoramskim razgledom. Hotel je presegel mojo domišljijo, luksuz, ki ga je ponudila soba, je bil neverjeten, hkrati pa se počutiš tako blizu narave," je bil le eden od navdušenih komentarjev nedavne gostje na platformi Booking.com.

Google.com/travel

"Veliko smo že potovali po svetu, smo zelo izbirčni in imamo visoka pričakovanja glede luksuznih hotelov, a ta hotel nas je presenetil. Razgledi od tu so res drugačni, apartmaji so neverjetno impresivni, s čudovitim notranjim dizajnom in zaključki. Hrana je bila enostavno najboljša, celo veliko boljša kot v dveh restavracijah z Michelinovo zvezdico, kjer smo jedli v Ljubljani,"  je na spletni strani Google Travel o Chalet Sofija zapisal ameriški par. 

Google.com/travel

Vprašanje slovenske komentatorke o tem, komu je hotel namenjen, je bilo najverjetneje mišljeno bolj retorično, saj je iz luksuzne ponudbe in visokih cen jasno razvidno, da Chalet Sofija cilja le na premožnejše goste. S čimer na koncu koncev ni nič narobe.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jill Taylor (@jillsetgo)