Družina je v znanem letovišču namesto sanjskih počitnic doživela pravo nočno moro, vse skupaj se je končalo takole

16. 8. 2025, 11:00 | Uredništvo
Družina na letališču (foto: Profimedia)
Družina na letališču
Profimedia

Ko so si rezervirali sanjski družinski dopust, zagotovo niso pričakovali, da bodo naleteli na grozljivko.

Starša 19-mesečnega otroka trdita, da sta ostala brez več kot 2.100 evrov, potem ko sta preko turistične agencije rezervirala nastanitev v domnevno luksuznem petzvezdičnem letovišču, ki pa - kot sta kasneje ugotovila - v resnici ni ustrezalo opisu.

Prevarantska agencija jih je opetnajstila

V začetku julija so prispeli v turško Antalijo, pričakovali so družinski hotel s številnimi otrokom prilagojenimi vsebinami, vključno z bazeni, tematskimi igrišči in tako imenovano "vasjo Smrkcev." A nastanitev je bila daleč od tega, kar so obljubljali oglasi.

"Hotel ni bil niti približno takšen kot na fotografijah. Soba je bila temna, umazana in zastarela. Otroške posteljice ni bilo, osebje pa nam je reklo, da lahko otrok pač spi z nami v postelji," je povedala Jemma Lane, pri tem pa ni skrivala razočaranja in solz zaradi celotne situacije.

Astrološka znamenja, ki se jim konec avgusta nasmiha velika sreča v ljubezni

Domnevno igrišče je bilo le kos umetne trave in zanemarjeno zemljišče, notranji bazen je bil zaprt, "vas Smrkcev" pa je bila povsem drugačna od obljubljene. Celoten objekt je deloval zanemarjeno in nikakor ne razkošno oziroma luksuzno, kot so obljubljali oglasi.

Vse skupaj je še poslabšalo dejstvo, da sta morala, če sta želela nadaljevati dopust v sprejemljivih razmerah, plačati dodatnih 1.730 evrov za premestitev v drugo nastanitev. Agencija jima je kasneje ponudila povračilo v višini 199 evrov, kar sta zavrnila in celoten primer označila kot prevaro. "Raje bi takoj odšla domov, kot da ostanem tam. To je bil najslabši hotel, v katerem sem kdaj bivala," je dodala Jemma.

Turistična agencija je sporočila, da ji je žal, ker bivanje družine Lane - Preston ni izpolnilo pričakovanj, in da je po prejetih pritožbah začela interno preiskavo. Prav tako so navedli, da sta gosta odšla, še preden je njihova ekipa za podporo strankam imela priložnost odgovoriti in na kraju samem ponuditi rešitev. "Stopili smo v stik z gospodom, se opravičili in vrnili denar za neizkoriščene noči," je agencija zapisala v svojem sporočilu. Seveda to ne odpravi grenkega priokusa družini, ki se je veselila dolgo pričakovanih počitnic, a doživela veliko neprijetnost.

To je še en dokaz več, da je previdnost še kako na mestu, ko se odločamo za rezervacijo počitnic. Destinacijo in vsebine je treba natančno preveriti, pobrskati za drugimi mnenji gostov - tudi v primeru, ko rezervacijo opravimo preko agencije.

"Ne prihajajte v sezoni!" Turistki na znanem grškem otoku doživeli nepredstavljivo