Uredništvo | 26. 9. 2024, 16:00
Prihaja teden, ki ga vsako leto komaj čakamo, tokrat se pridružuje tudi Ana Roš
Že dodobra smo zakorakali v jesen, kar pomeni, da je pred vrati tudi ...
Kulinarični navdušenci se jeseni ne veselijo le zaradi pisanih barv listja in končno znosnih temperatur ozračja, ampak tudi zaradi tedna restavracij. Najokusnejši teden jeseni bo letos potekal med 11. in 20. oktobrom v 109 izbranih slovenskih restavracijah, so sporočili organizatorji.
30. septembra bodo na spletni strani odprte rezervacije za restavracije, letos pa bo na novo sodelovalo kar osem novih restavracij: JAZ by Ana Roš. TaBar, Bistro & bar AFTR, Restavracija GT19, Gostilna Breg, Hotel Plesnik, Restavracija Capra in Turistična kmetija Puhan.
Letošnje geslo tedna restavracij je Original, ne kopija!, na ta način pa želijo organizatorji izpostaviti drugačnost, edinstvenost in izvirnost sodelujočih restavracij.
Restavracije, vključene v dogodek, so tiste, ki s svojo ponudbo presegajo povprečje, saj ponujajo kulinarična doživetja, ki jih ni mogoče najti na vsakem koraku. Kljub številnim vrhunskim restavracijam v Sloveniji namreč organizatorji opažajo, da je vsakodnevna prehrana pogosto generična in brez prave izvirnosti.
"S poudarkom Original, ne kopija! želimo spodbuditi tako gostince kot obiskovalce, da cenijo in iščejo izvirnost. Ustvarjanje v kuhinji naj vodi slovensko kulinariko k še večji prepoznavnosti in drugačnosti," poudarja Uroš Mencinger, selektor Tedna restavracij.
Naj lokalno postane stalnica
Projektu se pridružuje tudi Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano s promocijsko kampanjo "Izbrana kakovost – Slovenija" in razširjeno shemo izdelkov.
Poleg certificiranega govejega in perutninskega mesa se poudarek širi tudi na mlečne izdelke in lokalno pridelano sadje, ki prav tako nosijo oznako kakovosti.
Gostinci so vabljeni, da na svojih menijih označijo kakovostne slovenske proizvode, vključno s certificiranim govejim in perutninskim mesom, mlekom, mlečnimi izdelki ter svežim, lokalnim sadjem, ki izpolnjujejo visoke standarde kakovosti in sledljivosti.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del