Od največjih platform za rezervacije se bo razlikovala po nižjih provizijah za lastnike nepremičnin.
Na Hrvaškem bo do konca leta zaživela nova platforma za rezervacije kratkotrajnih nastanitev Livvi.io. Livvi.io je projekt hrvaškega podjetja MonkeyMedia. Aplikacijo so razvili ob podpori Evropske unije, ki projekt sofinancira z več kot 130.000 evrov. "Livvi.io ni zgolj še eno digitalno orodje. Je poslovni model, ki popravlja krivice v turizmu. Gostitelji si zaslužijo obdržati večino zaslužka, ne pa ga prepustiti posrednikom, ki zgolj prenašajo rezervacije," je po poročanju Poslovnega dnevnika pojasnil ustanovitelj in direktor start-upa Livvi.io Lovro Tovernić.
Platforma bo omogočala gostiteljem, da obdržijo do 93 odstotkov svojega zaslužka, umetna inteligenca pa jim bo pomagala pri upravljanju nastanitve, komunikaciji in oblikovanju cen, je napovedal.
Trenutni poslovni modeli velikih spletnih platform gostiteljem zaračunavajo med 15 in 20 odstotkov provizije za vsako rezervacijo, dodatno pa jim zaračunajo tudi oglaševanje. Provizija na platformi Livvi.io bo znašala dva odstotka. Osnovne funkcije bodo brezplačne, napredne možnosti, kot so analitika, dinamične cene in avtomatizirani marketing, pa bodo del naročniških paketov.
Platforma je v končni fazi razvoja, njen zagon pa načrtujejo za konec decembra. Najprej jo bo mogoče uporabljati za Hrvaško, nato je predvidena širitev na Italijo, Španijo in Portugalsko.