12. 3. 2024, 16:46 | Vir: STA

Tujci ne sprašujejo več, kje je Ljubljana, zato je mesto še bolj razširilo svoja krila

Bor Slana/Bobo

Slovenska prestolnica je v zadnjem času prejela kar tri nagrade na področju turizma, panogi pa se obetajo tudi številne novosti.

Za Ljubljano je turizem ena od pomembnih panog in nanjo bodo "stavili" tudi v prihodnje, je župan Zoran Janković poudaril ob predstavitvi treh nedavnih nagrad, ki jih je na tem področju prejela Ljubljana.

Nestresno okolje 

Želijo si, da bi gosti v Ljubljani ostajali dlje časa, kongresni turizem pa nadgraditi še z večjo dvorano na Gospodarskem razstavišču. Direktorica Turizma Ljubljana Petra Stušek je pojasnila, da je Ljubljana na 16. mednarodni poslovni borzi industrije srečanj prejela nagrado Meetings Star award v kategoriji destinacij, ki lahko gostijo do 2000 kongresnih udeležencev. "Za Ljubljano je mednarodna žirija izpostavila, da gre za prototip sodobnega kongresnega mesta, saj ponuja zeleno, zdravo, varno in nestresno okolje za organizatorje dogodkov. Odlikuje jo doživljajska pestrost, kompaktnost in povezanost narave, zato omogoča organizacijo dogodkov odgovornih do narave in družbe," je navedla.

Petra Stušek, Turizem Ljubljana

Petra Stušek, Turizem Ljubljana

Žiga Živulovič jr./Bobo

Dodala je, da je Ljubljana v družbi s Frankfurtom, Barcelono, Londonom in Varšavo in med vsem mesti sveta, ki prirejajo poslovne dogodke, na zelo visokem 40. mestu.

Načrti za prihodnje

Med njimi je ljubljanski župan omenil tudi, da bo Gospodarsko razstavišče dobilo večjo dvorano, ki bi omogočila tudi več kot 2000 obiskovalcev kongresov. Kot je dejal, je bila pred leti, ko so začenjali, težava sploh postaviti Ljubljano na zemljevid svetovnega turizma, a jim je to uspelo, kar po njegovih besedah dokazujejo tudi prejete nagrade.

Zadnji dve je Turizem Ljubljana prejel nedavno na mednarodnem tekmovanju in festivalu The Golden City Gate v Berlinu, in sicer je dobil posebni nagradi za videa kreativnih rokodelskih delavnic in festivala LUV fest. Za nagrade, s katerimi nagrajujejo odličnost promocijsko-komunikacijskih kampanj in inovativnih multimedijskih orodij v turizmu, se je potegovalo 100 različnih del iz več kot 20 držav z vsega sveta, je pojasnila Petra Stušek.

Še vedno prekratek čas v prestolnici

Poudarila je, da nagrade dokazujejo, da mednarodna javnost prepoznava in priznava kakovostno delo v Mestni občini Ljubljana, hkrati pa prinašajo tudi kakovostno mednarodno prepoznavnost, kar se nenazadnje odraža tudi v daljši dobi bivanja in višji potrošnji.

Bobo

Podaljšanje povprečne dobe bivanja turistov v Ljubljani je sicer po njenih besedah eden strateških ciljev. Župan je pojasnil tudi, da se zavedajo obremenjenosti mestnega središča v nekaterih mesecih in se zato izvajata dva projekta, in sicer da se razširi turizem na vsem 12 mesecev in da se poskuša del obiskovalcev usmeriti tudi v četrtne skupnosti izven mesta.

 

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol