Milan je obiskal to restavracijo na Hrvaškem, ko je dobil račun, pa se je zelo razburil (razlog je še kako utemeljen)

21. 8. 2025, 19:00 | Uredništvo
Milan je obiskal to restavracijo na Hrvaškem, ko je dobil račun, pa se je zelo razburil (razlog je še kako utemeljen) (foto: Profimedia)
Profimedia

V turistični sezoni kakšne nečednosti hitro pridejo na plano - tudi s pomočjo medijev. 

In tako se je zgodilo tudi v primeru gosta, ki je obiskal restavracijo na Kornatih. Gospod Milan si zagotovo ni predstavljal, da se bo vse skupaj tako grdo razpletlo. Svojo zgodbo je zaupal portalu Morski.hr, povzeli pa so jo tudi drugi hrvaški mediji - tako hočejo na glas opozoriti, da se nečednosti res ne izplačajo. Izpostavljajo nepoštene gostince, ki bi jim morali pogledati pod prste tudi pristojni organi.

Milan Č. je za Morski.hr povedal, da so mu 7. avgusta 2025 v eni restavraciji zaračunali več, kot je bilo zapisano v jedilniku: "Škampi na buzaro so bili v jedilniku navedeni po ceni 35 evrov, na računu pa je bilo zaračunanih 40. Tuna steak je bil v jedilniku naveden po ceni 35 evrov, na računu pa so obračunali 40."

Kot je še dodal, je natakar, ki se je vedel napadalno, trdil, da je inšpekcija ugotovila, da je v restavraciji vse skladno z zakonom, zaradi česar je gost odnehal z nadaljnjo razpravo, a je vseeno obdržal račun in fotografije jedilnika. "Ob tej priložnosti želim poudariti, da je takšno poslovanje nesprejemljivo, in zanima me, kaj je ta inšpekcija ‘pred nekaj dnevi’ ugotovila ter zakaj se kljub inšpekciji praksa zavajanja turistov nadaljuje," je dejal.

Zadnji mlaj poletja bo pretresel rutino: na koga bo najbolj vplival

Lastnica restavracije pa je za Morski priznala, da je takšna situacija mogoča, hkrati pa je zatrdila, da je šlo za nesporazum. "Gostom je bil dan jedilnik od minulega leta, ki je bil uporabljen za vajo novih natakarjev, nove jedilnike pa so dobili pozneje. V prilogi je slika starega jedilnika, kjer je razvidno, da je bila cena lani 35,00 evra. Natakar, ki je bil v tem postopku, je dobil odpoved in je bil zamenjan z novo osebo. Na vseh novih jedilnikih so označene cene 40 evrov za navedene jedi, kar se vidi tudi na računu, ki je bil izdan gostom. Sistem Remaris ne dovoljuje spreminjanja cen z jedilnika za posameznega gosta, zato so cene v sistemu identične tistim v jedilniku. Gostom smo se opravičili, račun je bil izdan po novem jedilniku, razliko od 35 do 40 evrov pa smo krili mi, da se gostje ne bi počutili neprijetno in da bi bila blagajna usklajena," je zatrdila lastnica restavracije.

Čeprav je lastnici restavracije očitno žal zaradi neljubega dogodka, je jasno, da do nečesa takega ne bi smelo priti. Tudi če se je natakar uvajal oziroma "vadil", bi morali lanske jedilnike že izločiti - in pojavlja se vprašanje, kako je lahko sploh "prišel" do gostov. No, očitno so zadevo rešili ... Turistom pa ne ostane nič drugega, kot da so pozorni na nepravilnosti in na te tudi opozorijo, ko se zgodijo. Tako kot je naredil gospod Milan.

Upokojenka je v piceriji spila vodo iz pipe, potem pa je sledil hladen tuš – ni mogla verjeti svojim očem