Naša bralka se je razburila zaradi Lidla na Krku, Slovence opozarja: "Bodite pripravljeni tudi na tole!"

3. 6. 2025, 11:02 | Uredništvo
Naša bralka se je razburila zaradi Lidla na Krku, Slovence opozarja: "Bodite pripravljeni tudi na tole!" (foto: Profimedia)
Profimedia

Resda je bila zelo nejevoljna, a ob tem je glasno opozorila: "Trgovke in blagajničarke niso krive čisto nič!"

Očitno se je za nekatere že začela počitniška sezona, saj si radi privoščijo oddih takrat, ko je vreme že prijazno, a turistična gneča še ni tako zelo intenzivna. Junija je marsikje mogoče že uživati v toplem soncu in v morju, toda brez gneče na plažah. To pa številnim veliko pomeni – tudi Slovenki, ki se je obrnila na nas. Pred kratkim je namreč nekaj dni preživela na Krku, priljubljeni destinaciji številnih Slovencev. Sama pravi, da jih je tam res veliko in da je mogoče praktično povsod slišati slovensko besedo.

"Na Krku imamo počitniško hišico, za katero skrbimo vse leto, ne zgolj v sezoni. Tja se pogosto odpravimo tudi med letom, saj je iz Ljubljane le dve uri vožnje do povsem drugačnega okolja," pravi gospa. "Poleti je na Krku precejšnja gneča, a je mogoče z malce strpnosti vse skupaj lažje prenašati. No, druga stvar pa je, ko gre za cene. Vemo, da so živila in drugi izdelki na Hrvaškem celo dražji kot pri nas, o tem vsakodnevno poročajo mediji. Meni se zdi, da razlika v cenah ni tako velika, zato nakupujem na Krku. Pred nekaj meseci se je na začetku otoka odprla nova trgovina Lidl, ki je zdaj tam namesto Konzuma," pravi bralka.

"To trgovino zdaj pač redno obiskujem, saj se na poti do našega vikenda peljem mimo nje. Opažam, da je predvsem ob koncih tedna precejšnja gneča, zna tudi zmanjkati kakšnih stvari, a zaposleni se trudijo, da bi vse potekalo tako, kot je treba. A prav v času največje gneče - v soboto dopoldan, ko je bila trgovina polna turistov, pa tudi domačinov, se je zgodila neprijetnost, za katero vem, da zaposleni nimajo prav veliko vpliva. Nehali so delati POS-terminali, tako da je bilo nakupljeno blago nemogoče plačati s kartico. Žalostno pa je, da so številni že kar lep čas čakali na blagajnah - bilo jih je odprtih več - in so res bili nejevoljni zaradi vsega skupaj. Gospa pred mano je nakupila nekaj sadja, ko ga je hotela plačati, ga ni mogla - blagajničarka ji je rekla, da nakup s kartico trenutno ni mogoč. Gospa se je v angleščini čudila in spraševala, zakaj tega po razglasu ne povedo kupcem, da ne bi ti zaman čakali v vrsti in bi se lahko pač odpravil na bankomat, a je blagajničarka le nemočno skomignila z rameni," pravi naša sogovornica. Dodala je, da se ji do zdaj kaj takega še ni zgodilo.

Pretkana prevara z 200 evri

"Sama sem k sreči imela nekaj gotovine s seboj in sem lahko plačala, a drugi kupci ... No, naj rečem, da so se nekateri samo obrnili in odšli, drugi pa so šli na bankomat – ta je pri vhodu – dvignili denar in poravnali račun. Vse skupaj je res precej zamudno, a naj poudarim: vem, da zaposleni niso nič krivi in da se take stvari zgodijo. Hrvaška je dežela, kjer še precej plačil poteka gotovinsko. In v izogib kakim podobnim presenečenjem se mi zdi modro, da tisti, ki se odpravijo tja, imajo vedno pri sebi nekaj gotovine, vsaj za kakšen hitri nakup, kavo in sladoled," je povedala gospa.

"Aja, naj dodam še tole - najprej sem poskušala uporabiti samopostrežno blagajno, te so v novi Lidlovi trgovini na voljo. A kaj, ko je nisem mogla. Opazila sem namreč, da kupci pred samopostrežnimi blagajnami pogledujejo naokoli in iščejo kakšnega trgovca ... Vse blagajne so se namreč po skeniranju kar ustavile, na zaslonu je pisalo nekaj v stilu "potrebna je asistenca." A v tistem trenutku ni bilo nikjer videti trgovca ali trgovke, ki bi lahko priskočil na pomoč," so besede, s katerimi je zaključila svojo pripoved.

Verjetno je vsak začetek težak, bi lahko rekli v primeru te trgovine. In ja, zgodi se, da tehnologija zataji. Takrat pa se je treba oborožiti s potrpežljivostjo in se spomniti dejstva, da se take stvari rešijo ... Prej ali slej. In se ne jeziti na zaposlene, ki se trudijo korektno opravljati svoje delo.

Priljubljena modna znamka zapira vrata svojih trgovin, ljubitelji njihovih oblačil pa ostajajo razočarani