Ena sama skodelica kave je povzročila veliko nejevolje.
Črna gora je za številne Slovence priljubljena destinacija za preživljanje poletnega dopusta. Obiskujejo jo tudi drugi turisti, veliko jih prihaja še iz Srbije. Svoje izkušnje in doživetja pogosto delijo na družbenih omrežjih, in prav tam se najdejo zanimive zgodbe. Čeprav po eni strani lastniki lokalov in gostinskih objektov na črnogorski obali pravijo, da so nezadovoljni in jezni na domače turiste, ker ne hodijo v kavarne in restavracije, temveč večinoma bivajo na plažah na brisačah, so po drugi strani nekateri domači turisti, sodeč po komentarjih po vrnitvi z dopusta, nezadovoljni s storitvijo gostincev, poroča portal Kurir.rs, ki prinaša zanimivo izkušnjo srbskega državljana.
Natakar ga je dobesedno - spodil!
Milan K. je za Kurir povedal, da je bil neprijetno presenečen nad odzivom natakarja na eni od znanih plaž na črnogorski obali. Sedel je za mizo v kavarni, da bi si privoščil eno kavo. "Prišel sem na plažo okoli petih popoldne. Moral sem počakati, da pride dekle s prijatelji, da bi potem skupaj nekaj pojedli. Medtem sem želel spiti kavo in pijačo, da se malo osvežim, ker je bilo prevroče. Zasedel sem eno mizo na terasi za štiri osebe, ker sem jih čakal, in k meni je pristopil natakar. Naročil sem kavo in mineralno vodo za začetek," je povedal.
A zgodba je dobila nepričakovan zasuk. "Komaj sem to izustil, me je natakar že prekinil z besedami, da ne morem sam sedeti za mizo in piti samo kavo in pijačo, ampak če želim ostati tam, moram takoj naročiti tudi hrano, ker je velika gneča in se mu ne splača, da mi to prinese, medtem ko sedim sam, če mogoče več ljudi čaka na prosto mizo in želi naročiti več."
Razočaran do konca
Turist je povedal, da so ga razjezile te besede - skupaj z neprijaznostjo. Natakar mu sploh ni pustil, da bi povedal, da čaka družbo in da se je prav zato usedel za mizo za štiri osebe. "V tistem trenutku sem vstal in odšel. Ne morem verjeti, da se tako vedejo do gostov. Tolikšna neprijaznost, nimam besed. Družba je prišla po kakih dvajsetih minutah in na moje vztrajanje smo šli v drugo restavracijo, da bi nekaj pojedli. Nesramnost, potem pa se pritožujejo nad turisti, ki nočejo najeti ležalnikov, ker so predragi, zato jih večina prinese brisačo in senčnik ter cel dan uživa na plaži," so besede, s katerimi je zaključil svojo zgodbo.
Izkušnja je vsekakor pustila grenak priokus - vedenje natakarja je res bilo pod vsako kritiko. Gostom je le treba prisluhniti oziroma vsaj dovoliti, da povedo, kaj bi pravzaprav radi. In v tem primeru žal ni bilo tako. Upamo, da bo takih dogodkov manj, saj mečejo slabo luč tudi na tiste gostince, ki se še kako potrudijo za dobrobit svojih gostov.