V zadnjih letih na družbenih omrežjih v času poletne sezone pogosto naletimo na kakšen račun, ki neprijetno preseneti.
To se je zgodilo tudi pred kratkim, ko je moški iz Hrvaške s svojimi pripombami na račun cene piva nasmejal celo regijo. Na Instagram profilu "Imockicrnjaci" so namreč objavili videoposnetek, v katerem moški komentira visoko ceno priljubljenega hmeljevega napitka na Kašjunih (Split). Potem ko mu je natakar povedal, da ni popusta za domačine, se je gost dobro znašel, poroča Slobodna Dalmacija.
"Evo me na Kašjunih, naročim Heineken – sedem evrov in pol. Pravim jaz: ‘Pajdo, je enako za tujce in nas domače?’ Pravi on: ‘Vse enako.’ Nič, potem pa kar v angleščini. One Heineken, please!" Pod objavo so se zvrstili številni komentarji, tudi takšni, ki v katerih so ljudje zapisali, da niso samo v Splitu zasoljene cene. "Mineralna Jamnica 0,25 – 6 evrov v Primoštenu," je razkril drugi komentator.
View this post on Instagram
Medtem pa po poročanju hrvaških medijev tamkajšnji minister za turizem in šport Tonči Glavina trdi, da je turistični sektor dobro pripravljen na glavni del turistične sezone. Ker je letos pri izbiri destinacije ključno razmerje med ceno in kakovostjo, poudarja, da je pri oblikovanju cen treba biti moder in dokazati, da Hrvaška ponuja vrednost za denar. V izjavi za Hino je Glavina poudaril, da so dobre priprave potrjene že maja in da je bila Hrvaška na mednarodnih sejmih in trgih predstavljena kot celoletna destinacija, ki poleg kakovosti in raznolikosti vsebin ponuja tudi dobro razmerje med ceno in vrednostjo.
Na vprašanje, kakšno je zanimanje za Hrvaško v poletnem delu sezone in kaj pravijo ljudje s terena, minister pravi, da so napovedi za poletje na ravni lanske sezone ter da lahko glede na prejete informacije ostanejo optimistični, pri čemer ponovno poudarja pomen cenovne konkurenčnosti. Med drugim je tako dejal, da mora cena slediti kakovosti - in če je tako, nihče ne bo imel pripomb glede višine cen. "Težava je, kadar ni tako," pravi pristojni minister.
Kaj pa v primeru možakarja, ki je res plačal zasoljeno ceno za pivo? No, dobro se je zavedati, da se sami odločamo o tem, kam bomo šli in koliko denarja bomo zapravili na dopustu. Če nam veliko pomeni pitje pijače v prvi vrsti do morja ... Hja, bo tudi očitno cena temu primerna, vsaj pri sosedih.
Novo na Metroplay: Spoznajta Ajdo in Vida – par, ki prosti čas najraje preživlja v naravi. Tokrat sta se na pot odpravila s kolesi, kjer sta med potjo in soncem naredila postanek za Luštno malico. Svež, sočen in preprost užitek za dva.