Na enem od živahnih forumov za popotnike, kjer si svetovni popotniki izmenjujejo nasvete in izkušnje, je Angležinja Mia razkrila svoje načrte za obisk Slovenije. Ob tem pa priznala svojo največjo skrb.
Kot je dejala, s partnerjem septembra načrtujeta enotedensko potovanje po naši državi, v katerem bosta dva dni preživela v Ljubljani in dva dni na Bledu. Njuna želja je, da bi v slovenski prestolnici uživala v sproščenem vzdušju, kjer je veliko restavracij, kavarn in lokalov. Bled pa bi bil namenjen bolj aktivnemu delu dopusta: raziskovanju narave in naravnih znamenitosti.
Največja skrb: vožnja po gorskih cestah
Mia je v svojem zapisu poudarila, da jo najbolj skrbi eno: strah pred višino in vožnjo ob strmih prepadih. Ker jo je groza gorskih cest, se boji, da bi ji to lahko pokvarilo doživetje. Zato je na forumu vprašala, ali se da do Bleda priti tudi brez avtomobila. In če ne, koliko približno stanejo taksiji v Sloveniji.
Ko je Mia na forumu izrazila svojo skrb, da bi jo vožnja na Bled spravila v stisko zaradi strmih gorskih cest, so se domačini in drugi popotniki kar malce začudili. "Bled vendar ni sredi Alp," ji je odpisal eden od uporabnikov. Pojasnil je, da iz Ljubljane vodi avtocesta, nato pa sledi le še pol ure vožnje po glavni, široki in varni cesti do Bleda. Nobenih ozkih serpentin, nobenih prepadov ob robu ceste, le lahkotna pot, ki jo prevozi na tisoče turistov dnevno.

Nek komentator izpostavil, da je Slovenija majhna država in da so razdalje kratke. Edino tveganje na poti so lahko prometni zastoji.
Izzvala je nasmeške
Nekateri so se ob njenem vprašanju celo nasmehnili in ji položili na srce: "Dajte no, sprostite se malo. Slovenija je res prijazna za vožnjo." Eden od forumašev je mirno pripomnil, da so poti do Bleda veliko bolj podobne vožnji po angleškem podeželju kot pa alpskim prelazom, ki si jih je Mia verjetno predstavljala.
Popotniki so ji dali tudi vedeti, da so vse slovenske glavne turistične destinacije okoli Bleda – Bohinj, Vintgar in celo Triglavski narodni park – dosegljive brez nevarnih višinskih cest, saj gre večinoma za ravninske vožnje ali dobro urejene ceste skozi doline.
