Raje se odpravijo kam drugam ...
Tajska je država izjemne naravne lepote, bogate kulturne dediščine in raznolike ponudbe za popotnike. Zaradi tropskega podnebja, prijaznih domačinov in raznovrstnih doživetij jo vsako leto obišče več milijonov turistov. Leta 2019 je Tajska privabila rekordnih skoraj 40 milijonov turistov, ki so prišli predvsem iz Kitajske. Takrat je veljala za vodilno turistično silo v jugovzhodni Aziji.
Šest let pozneje je situacija nekoliko drugačna. Lani je Tajsko obiskalo 35,5 milijona turistov, medtem ko sta Malezija in Japonska pritegnili 38 milijonov oziroma 36,9 milijona obiskovalcev. Strokovnjaki iz industrije opozarjajo, da lahko brez korenitih sprememb Tajska izgubi svoj položaj med svetovno turistično elito.
Čedalje manj kitajskih popotnikov
Azijska država opaža strm upad števila kitajskih obiskovalcev, ki so steber njenega turističnega sektorja. Vzrok? Zaradi naraščajočega strahu pred kriminalom in politično nestabilnostjo raje izberejo druge države, poroča Travel and Tour World.
Med dogodki, ki so vnesli nemir in strah, izstopajo streljanje v nakupovalnem središču Siam Paragon, politični protesti, napetosti ob tajsko-kambodžanski meji ter odkritje sumljivega eksplozivnega sredstva v južnih provincah. V kitajskih medijih je močno odmevala tudi novica o ugrabitvi igralca Wang Xinga med njegovim prestopom na Tajskem.
Odsotnost kitajskih turistov pušča veliko vrzel. Analitiki poudarjajo, da noben posamezen trg ne more v celoti nadomestiti Kitajske. Da bi zapolnili to kritično vrzel, Tajska turistična uprava in Združenje tajskih potovalnih agencij pripravljata pobude za ponovno vzbujanje kitajskega zanimanja. Aprila je Združenje tajskih potovalnih agencij predlagalo vladno subvencijo v višini 8,4 milijona evrov za omogočanje 1000 neposrednih letov iz 20 kitajskih mest v obdobju treh mesecev.
Medtem ko Tajska išče ustrezne rešitve za privabljanje kitajskih turistov, sosednje države, kot sta Malezija in Vietnam, korak za korakom nadgrajujejo svoje vizumske režime, krepijo neposredne letalske povezave in uvajajo napredne digitalne turistične platforme. Njihove ciljne poteze ustvarjajo varnejši in prijaznejši vtis za obiskovalce, kako pa se bo izkazala Tajska, pa bo pokazal čas ...