V gostilni si je naročila solato, ko je dobila račun, je ugotovila, da so ji zaračunali še tole: "Kaj se hecate?!"

23. 7. 2025, 18:00 | Uredništvo
V gostilni si je naročila solato, ko je dobila račun, je ugotovila, da so ji zaračunali še tole: "Kaj se hecate?!" (foto: Marijana Podhraški)
Marijana Podhraški

Izkušnja, ki jo je doživela turistka, je res vredna razmisleka. Kdaj bo konec takega početja?

Turistka, ki je v družbi prijateljev večerjala v taverni na grškem otoku Paros, je na družbenem omrežju TikTok objavila posnetek, ki je sprožil veliko zanimanja in odzivov. V posnetku je razkrila, da so ji dodatno zaračunali olivno olje za solato. Naročila je namreč grško solato, ki stane 15 evrov, a je olje dobila naknadno – in to v zaprti steklenički. Zanj je morala odšteti 2,5 evra, tako da je končni znesek za solato znašal 17,5 evra. Posnetek računa z dopusta v Grčiji je delila z besedami, da ne gre za denar, temveč za princip, poroča portal Espreso.co.rs.

@its_ina98

♬ πρωτότυπος ήχος - its_ina98

Po njenem opisu so solato, ki jo je naročila, na mizo prinesli brez  kapljice olja. Ko so prosili, naj dodajo še olje, je osebje prineslo  majhno, zapečateno stekleničko, ki je bila na koncu dodatno zaračunana 2,5 evra. Skupna cena porcije je tako po priloženem računu s 15 evrov narasla na 17,5 evra, kar je pri gostji povzročilo ogorčenje. "Natakar mi je rekel, da se olje normalno zaračuna," je povedala začudena turistka.

"Seveda bi lahko plačali, a ne morete tako goljufati ljudi. Ne gre za denar, temveč za principe in spoštovanje gosta," je sporočila v videu in poudarila, da takšne stvari zagotovo kvarijo turistični ugled Grčije. Posnetek je hitro pritegnil veliko ogledov in komentarjev na družbenih omrežjih.

Nemčija vlaga v prihodnost vojskovanja: roboti, umetna inteligenca in vohunski ščurki

Uporabniki so zagovarjali turistko in izražali nestrinjanje s prakso dodatnega zaračunavanja osnovnih sestavin v turističnih območjih. "Pridobitništvo na otokih ne vpliva samo na izkušnjo turistov, ampak škoduje celotni podobi grškega gostoljubja," je zapisal eden od komentatorjev, ob tem pa dodal, da je konkurenca v turizmu zdaj večja kot kadarkoli, še poroča Espreso.co.rs. No, gostinci se vsekakor lahko odločijo za takšno početje, a gostje preprosto morajo biti o tem obveščeni prej – potem pa se sami odločijo, ali bodo naročili jed ali ne. 

Kupujemo z zaupanjem, dobimo ponaredek. Slovenci razkrili, kaj jih najbolj skrbi