Skupna vrednost projekta, ki vključuje tudi šest polnilnic je 17,1 milijona evrov.
Potnike na Hrvaškem prevaža prvi baterijski vlak. Proizvedlo ga je hrvaško podjetje Končar, vozil pa bo izključno na neelektrificiranih progah.
Novi baterijski vlak bo vozil na relaciji Virovitica-Bjelovar, pozneje pa tudi med Splitom in Kaštelom Starim.
Hrvaški minister za pomorstvo, promet in infrastrukturo Oleg Butković je za hrvaško javno radiotelevizijo HRT povedal, da lahko vlak brez dodatnega polnjenja prevozi 200 kilometrov.
Predsednik uprave Končarja Gordan Kolak je medtem izpostavil, da gre za trenutno tehnološko najsodobnejši vlak na evropskem trgu. Poudaril je, da ne povzroča izpustov, poleg baterijskega pogona pa zagotavlja tudi večjo varnost in udobje za potnike.
Hrvaške železnice trenutno razpolagajo z 68 novimi potniškimi vlaki. Od tega so jih 40 dobavili v zadnjih štirih letih, v teku pa je še nabava 21 novih vlakov, med njimi tudi baterijskih in elektro-baterijskih.