R. K. | 22. 7. 2023, 12:08

FOTO: Noge na armaturni plošči med vožnjo z avtomobilom? Posledice, ki jih lahko pri tem utrpite, so grozljive

Profimedia/Youtube/DPCcars/fotomontaža

Če sodite med tiste, ki v vožnji z avtomobilom uživajo na tak način, boste naslednjič dobro premislili, ali je vredno. 

Po družbenih omrežjih je zaokrožila objava, ki zgovorno opozarja, kaj se nam lahko zgodi, če med vožnjo sedimo na sovoznikovem sedežu in imamo noge na armaturni plošči in se nenadoma sproži zračna blazina. Posledice, ki jih lahko pri tem utrpimo, so grozljive, je v objavi na Facebooku, je opozorila uporabnica. 

Zračna blazina lahko potniku zlomi hrbtenico

Kot je uvodoma zapisala uporabnica, ima večina novih osebnih vozil tudi na spotonikovem sedežu zračno blazino, ki se sproži že ob majhnem trku. Blazina se po njenih besedah pri tem zelo hitro napolni z 100 do 250 litrov zraka, posledice, ki jih lahko pri nenadnem sproženju zračne blazine utrpi potnik z nogami na armaturki, pa so zelo resne.

"Najmanj, kar se lahko zgodi, je, da vam polomi noge in zlomi kolke," je opozorila. Dodala je, da lahko zračna blazina potniku, ki ima noge na armaturni plošči, zlomi tudi hrbtenico, zaradi česar lahko ostane hrom ali celo umre.

Dekle na fotografiji je imelo srečo

Opisala je še "najtežji primer," v katerem lahko potniku noge obrne za glavo. Posledica so zlomljene noge, kolki, hrbtenica in poškodovana glava. "Sledi trajna ohromelost ali smrt zaradi poškodb glave in pa zloma tilnika," je opozorila in še enkrat pozvala k razmisleku, ali je vredno imeti med vožnjo noge na armaturni plošči.

"Dekle s fotografije je imelo srečo, saj je imela eno nogo na tleh in jo je delno obrnilo, da ni prišlo do zasuka noge preko glave. Fotografije nazorno pokažejo posledice," je zapisala in zaključila, da fotografij posledic pri potnkih, ki so imeli na armaturni plošči obe nogi, ko se je sprožila zračna blazina, raje ni dodala. 

Številna opozorila pred tovrstnim ravnanjem

Na hude posledice takšnega ravnanja so pred časom opozorili tudi na Facebook strani Ustvarimo reševalni pas na avtocestah in se pri tem sklicevali na Agencijo za varnost prometa Republike Slovenije. Dodali so rentgensko fotografijo, s katere so jasno razvidne hude poškodbe: "Leva stegnenica je prelomljena kljub temu, da najdaljša kost v telesu lahko prenese tudi 1200 kg pritiska predno popusti," so ob tem zapisali.

Po njihovih besedah gre za klasičen izid poškodb, ki nastanejo zaradi takšnega ravnanja. "Če človeku kolk pogleda skozi zadnjico res ne more biti prijetno," so zaključili.