Zadnji delovni koraki: Kdaj bo nova ljubljanska železniška postaja končno odprta?

6. 6. 2025, 19:30 | Vir: STA
Zadnji delovni koraki: Kdaj bo nova ljubljanska železniška postaja končno odprta? (foto: Profimedia)
Profimedia

Pogodbena vrednost nadgradnje železniške postaje je z davkom skoraj 244 milijonov evrov.

V okviru nadgradnje osrednjega dela železniške postaje Ljubljana, ki poteka od lanske jeseni, so uspešno montirali prvi palični nosilec spodnje etaže nadhoda, so sporočili iz direkcije za infrastrukturo. Nov nadhod s postajno dvorano se bo raztezal čez vse tire železniške postaje od obstoječega postajnega poslopja do nove avtobusne postaje.

Po pojasnilih direkcije, izvajalec del v teh dneh nadaljuje z montažo jeklene konstrukcije, montaži paličnih nosilcev pa bo sledila montaža betonskih plošč spodnje etaže.

Novi nadhod s postajno dvorano se bo raztezal čez vse tire železniške postaje Ljubljana od obstoječega postajnega poslopja do nove avtobusne postaje na severnem delu železniške postaje Ljubljana. Opremljen bo z dvigali, tekočimi stopnicami ter tekočimi trakovi za hitrejši prehod čez nadhod.

Skupna bruto tlorisna površina predvidenih objektov nadhoda s postajno dvorano znaša 13.665 kvadratnih metrov, so pojasnili na direkciji in izpostavili, da bo nadhod omogočal peš povezavo med središčem mesta in Bežigradom.

Račun šokiral turiste: 100 evrov za pivo na otoku, ki ga obožujejo tudi Slovenci

Nadgrajena osrednja ljubljanska železniška postaja naj bi v novi podobi zaživela nekje konec julija 2026. Ob ogledu gradbišča v začetku aprila so pristojni zagotovili, da gradnja poteka skladno s časovnico.

Direkcija je v začetku lanske jeseni po številnih zapletih za izvajalca izbrala konzorcij podjetij SŽ-Železniško gradbeno podjetje, Kolektor Igin, CGP in GH holding.

Na območju bo zrasla tudi nova sodobna avtobusna postaja, pri kateri so investitor Slovenske železnice. Ta naj bi bila s spremljajočo garažno hišo in poslovnimi prostori končana leta 2027, S čimer bi Ljubljana dobila sodoben potniški center.

Najmanj koles v več kot 20 letih. Kaj se dogaja s slovenskimi pedali