Nekatere ulice Ljubljane so dobile novo podobo.
Ste med vožnjo, kolesarjenjem ali sprehodom po Ljubljani že opazili obcestne plakate, ki so preplavili prestolnico? Z njih vas pozdravlja priljubljeni glasbenik Bojan Cvjetićanin, frontman skupine Joker Out, ki je znova dokazal, da mu manekenski čevlji postajajo vse bolj udobni.
Po uspešni in minimalistični prvi kampanji Modna hiša Ikona nadaljuje sodelovanje z Bojanom Cvjetićaninom, prepoznavnim obrazom pop kulture. A zdaj so naredili še korak naprej. Nova vizualna kampanja prinaša svež koncept, s katerim Ikona nadgrajuje svojo identiteto. Fotograf Primož Lukežič je tudi tokrat mojstrsko ujel Bojanovo energijo v Ikoni, kjer zavzame prostor kot aktivni del modne zgodbe ter ga interpretira skozi svoj edinstveni slog in osebnost.
"Sodelovanje z Ikono mi je prineslo marsikaj lepega. Na primer to, da priprave na dogodke zame niso več stresna situacija. Zdaj zelo dobro vem, kam moram iti, da bom najlepše oblečen in da se bom najboljše počutil v svoji koži," pove ob predstavitvi nove kampanje Bojan Cvjetićanin, ki se v Ikoni zelo dobro znajde. Med drugim ga je omamila tudi pestra ponudba njihovih nišnih parfumov.
"V parfumeriji sem odkril tisoč in eno dišavo, ki me zdaj spremljajo na vsakem koraku in dejansko vsak trenutek dobi neki svoj vonj in s tem vsaka verzija mene dobi svojo celostno podobo. Na videz, modo, počutje v lastni koži sem začel gledati precej drugače, odkar sodelujem z Ikono. Iskreno se zelo veselim vsega, kar nas v tem sobivanju še čaka, ker so me res lepo sprejeli v svojo ekipo. Počutim se kot eden od njih in vem, da bomo ustvarili še marsikaj ikoničnega," doda karizmatični Cvjetićanin.

