L. PA. | 26. 12. 2023, 17:00
Znana vplivnica lagala, da bo šel denar od prodaje njenih božičnih slaščic v dobrodelne namene, a v resnici ...
Sledilce je zavajala, da bo šel denar od prodaje njenega božičnega kolača za zdravljenje otrok, obolelih za rakom.
Italijanka Chiara Ferragni je ena prvih mednarodno poznanih modnih blogerk, ki danes velja za eno največjih evropskih vplivnic in podjetnic.
V lasti ima modno znamko Chiara Ferragni in marketinško agencijo, poročena pa je z znanim italijanskim glasbenikom Fedezom, s katerim na Instagramu dokumentirata vsak korak družinskega življenja, imata tudi lastno dokumentarno serijo The Ferragnez.
Toda Ferragni se je nedavno znašla v kočljivi situaciji, ki je prizadejala nepopravljivo škodo njenemu ugledu. Svoje sledilce je namreč zavajala, da bo šel denar od prodaje njenega božičnega kolača v dobrodelne namene, za zdravljenje otrok, obolelih za rakom.
View this post on Instagram
Slaščica modne vplivnice je bila produkt sodelovanja z italijansko znamko Balocco, med drugim poznano po italijanskih božičnih kolačih panettone in pandoro, narejenih iz posebne vrste sladkega kruha, ki so v zadnjih letih vse bolj popularni tudi v Sloveniji.
Ferragnijeva je lansirala pandoro s svojim imenom, ki ga je bilo mogoče kupiti v posebni roza embalaži z njenim podpisom, denar od vsakega nakupa pa naj bi šel v dobrodelne namene, za zdravljenje otrok, ki se zaradi kostnega raka zdravijo v bolnišnici Regina Margherita v Torinu.
Vendar pa je italijanska uprava za varstvo konkurence raziskala kampanjo in ugotovila, da je Ferragijeva svoje sledilce načrtno zavajala z informacijami, da bo v primeru, da za kolač plačajo višjo ceno, bolnišnica dobila višjo donacijo, poroča Nova.rs.
Podjetje Balocco mora zdaj plačati kazen v višini 420.000 evrov, Chiara Ferragni in njena podjetja pa malo več kot milijon evrov.
Opravičilo ni zaleglo
Vplivnica se je sicer že skesano opravičila na Instagramu, zatrdila, da je šlo za šum v komunikaciji in da bo bolnišnici takoj donirala milijon evrov. Dejala je tudi, da se ji zdi kazen, ki jo je dobila, previsoka in neupravičena.
Vendar organizacija za zaščito potrošnikov poziva k podrobnemu pregledu še ene njene domnevno dobrodelne kampanje, v kateri naj bi s pomočjo velikonočnih pirhov zbirala sredstva za otroke z avtizmom, vendar je donacija na koncu znašala le 36.000 evrov, čeprav se jih je v kampanji zbralo več kot milijon.
View this post on Instagram
Številni sponzorji tako trenutno prekinjajo sodelovanje s priljubljeno vplivnico, na Instagramu pa je izgubila okoli 90.000 sledilcev - čeprav jih ima še vedno skoraj 30 milijonov. A če ne drugega, je škandal sprožil vsaj širšo debato o legalnih in etičnih vidikih aktivnosti vplivnežev, še piše Nova.rs.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del