Čudno oglaševanje in pomanjkljivi podatki o dogodkih pod okriljem podjetja Star Entertainment so pritegnili našo pozornost.
Na članek o nenavadnem oglaševanju koncerta z glasbo skupine Pink Floyd, ki bo nocoj v ljubljanskih Križankah, v katerem smo izpostavlli, da obstaja več znakov, ki bi lahko kazali na potencialno prevaro, so se odzvali tudi v podjetju Entrio.si, ki je za ta koncert posrednik pri prodaji vstopnic. Poudaril so, da so s podjetjem Star Entertainment, ki organizira koncert, v tem letu že večkrat uspešno sodelovali.
Letos skupaj izpeljali že šest uspešnih koncertov
Pojasnili so, da so sami sicer le posrednik pri prodaji vstopnic in nimajo vpliva na izvedbo ali oglaševanje teh dogodkov, hkrati pa so poudarili, da so bili dogodki, pri katerih so sodelovali s Star Entertainment, vedno razprodani ali skoraj razprodani, tudi posebnga nezadovoljstva obiskovalcev z izvedbo dogodkov pa niso opazili.
Glede na to je bojazen, da koncerta ne bi bilo, kljub nenavadnemu oglaševalskemu pristopu in pomanjkljivim podatkom o samem dogodku, očitno odveč.
"Podjetje Star Entertainment je prve dogodke, ki so jih prodajali preko nas, izvedlo na začetku tega leta v Slovenski filharmoniji. Doslej so v sodelovanju z nami izpeljali več uspešnih koncertov, in sicer dva koncerta z naslovom Čarobna glasba Harry Potterja, dva koncerta Glasba Hansa Zimmerja in drugih ter prav tako dva dogodka The Music of The Lord of the Rings & The Hobbit – The Concert. Ti dogodki so bili razprodani ali skoraj razprodani," nam je pojasnil Jernej Ocvirk, ki je odgovoren za poslovanje podjetja Entrio v Sloveniji.
Slovenski obiskovalci do zdaj vedno relativno zadovoljni
"Do zdaj s podjetjem Star Entertainment nismo imeli negativnih izkušenj. Prav tako v preteklosti nismo zabeležili večjega odziva kupcev, ki nas, v kolikor nekaj ni v redu, redno kontaktirajo," je poudaril v odgovoru na vprašanje, ali so v preteklosti imeli s tem organizatorjem kakšno slabo izkušnjo. Prav tako pa v podjetju niso zaznali večjega nezadovoljstva obiskovalcev ali zahtevkov za vračilo denarja za dogodke, ki so bili do zdaj izvedeni v Sloveniji.
Čeprav se zdi, da organizator Star Entertainment tovrstne dogodke najavlja kot po tekočem traku, ogašuje pa jih predvsem s pomočjo plačanih objav na Faceboku, ki vsebujejo pomanjkljive podatke, gre torej za dogodke, ki so se do zdaj vedno zgodili. Ocene njihovih koncertov iz tujine, ki se pojavljajo na spletu, sicer niso prav blesteče, a sodeč po odzivu predstavnika podjetja Entrio.si so bili slovenski obiskovalci do zdaj vedno relativno zadovoljni.
Pred časom v Križankah predstavili The Wall
Na spletni strani kritik.si je mogoče najti tudi reportažo s koncerta The Music of The Wall: A Homage to Pink Floyd, ki se je leta 2023 v sklopu Ljubljana Festivala odvil v Križankah, na njem pa so glasbo Pink Floydov prav tako preigravali izvajalci pod okriljem podjetja Star Entertainment. Avtor reportaže Marijan Zlobec je v prispevku takrat ocenil, da je bil vtis s koncerta "nekako srednji".
Poudaril je, da ozvočenje "tokrat ni bilo najboljše" in se spraševal, ali ima podjetje Star Entertainment "urejene vse avtorske pravice" ter "kdo nadzira verodostojnost vseh programov, načina predstavitve odlomkov iz filmov, interpretacijo samih pesmi", ki so po njegovih besedah na odru Križank izpadli povsem drugače kot v filmu.
Izpostavil je, da je bil koncert glasbeno in vizualno, pa tudi "filmsko" premalo avtentičen. "Če pogledam video te pesmi, gre za povsem drugačen svet, kot je bil predstavljen v Križankah. Vse bolj mlahavo, skorajda pocukrano, niti malo družbeno prevratniško," je zapisal. "Koncert je minil precej sam zase, premalo zgodovinsko in hkrati angažirano aktualno, kritično, kaj šele pretresljivo" je dodal in zaključil, da je bilo občinstvo kljub vsemu kar zadovoljno.