Batista Cadillac predstavljajo nov singel Vse imam, ki v jesenske dni prinaša toplino in lahkotnost.
Gre za optimistično in plesno skladbo, ki vabi k sproščenosti, veselju in občutku, da smo najboljši takrat, ko smo zvesti sami sebi in ko znamo uživati v svetu okoli nas. Nova pesem Vse imam združuje prijatelje, generacije in ljudi, ki si želijo skupaj deliti dobro energijo.
Batista Cadillac so skladbo tudi tokrat ustvarili skupaj s producentom Anžetom Kacafuro - Cazzafuro. Za vizualno zgodbo je poskrbel Diskont Films pod vodstvom Matica Zavodnika, ki je v videospotu ujel bistvo prijateljstva in veselja do življenja. Vse imam prinaša sonce tudi v dneh, ko ga je na nebu manj, spodbuja k plesu in nas spomni, da je lepo, ko smo sproščeni, zadovoljni in skupaj. S singlom in videospotom se Batista Cadillac pridružujejo kampanji Lidla Slovenija #VseImam, ki spodbuja k pogovoru o predsodkih, pomenu osebnega stila in svobodnega izražanja.
Skladbo bodo premierno predstavili na otvoritvi letošnjega LJFW in na Lidlovem Pop-Up dogodku, ki se bo zgodil 23. oktobra, na Bregu 12, v Ljubljani. Gre za zabaven, družaben dogodek, ki bo združeval trende, modo in kreativnost, hkrati pa podpiral sporočilo kampanje. K plesu pa ponovno vabijo tudi 14. novembra v prenovljeni Siti Teater. Na koncertu bo med že znanimi uspešnicami in novim singlom mogoče slišati tudi nekaj novih, še neobjavljenih dobrot.