Izbor slovenske predstavnice na evrovizijski popevki si je ogledalo sedemkrat več mladih.
Letošnja Ema, na kateri je slavil pevec in imitator Klemen Slakonja s skladbo How Much Time Do We Have Left, je bila v času predvajanja najbolj gledana vsebina na slovenskih televizijah. Oddajo Ema je spremljalo sedemkrat več mladih, starih med 15 in 34 let, kot običajno. Na spletu je zabeležila 329.000 dodatnih ogledov.
V povprečju si je prenos ogledalo 10,7 odstotka oziroma 206.500 gledalcev, kar predstavlja 24-odstotni delež takratnih gledalcev televizije, so sporočili z RTV Slovenija. Najvišjo gledanost so dosegli ob 20.20, takrat je oddajo spremljalo 13,9 odstotka oziroma 267.900 gledalcev.
Kot so še sporočili, si je vsaj minuto letošnje Eme ogledalo kar 514.000 posameznikov, starejših od štirih let. Izbor za Pesem Evrovizije je na spletnih platformah rtvslo.si in RTV 365 dosegla 329.000 ogledov.
Slovenske kandidatke za letošnje tekmovanje za pesem Evrovizije, ki bo maja v Švici, so na platformi YouTube v prvem dnevu skupaj zabeležile 200.000 ogledov, med njimi ima največ ogledov zmagovalna skladba How Much Time Do We Have Left z okoli 120.000 ogledov.
Podjetje za raziskovanje gledanosti AGB Nielsen Media Research je raziskavo za RTV Slovenija izvedlo na panelnem vzorcu 450 gospodinjstev. Merili so gledanost oddaje v živo in z zamikom.