Ljudje že desetletja ugibajo, kaj se mu je zgodilo.
Primer ameriškega glasbenika Jima Sullivana, za katerim so se pred natanko pol stoletja izgubile vse sledi, velja za eno največjih skrivnosti v svetu glasbe. Sullivan, ki je konec šestdesetih let prejšnjega stoletja izdal danes kultni album U.F.O. (anglelška kratica za neznani leteči predmet), je leta 1975 med potovanjem skozi Novo Mehiko nepojasnjeno izginil. V puščavi so našli le njegov zapuščeni avtomobil.
Mali zeleni možiclji in popularna kultura
Leteči krožniki in nezemljani, ki naj bi ugrabljali ljudi, so v drugi polovici 20. stoletja močno burili duhove ljudi. Velik vpliv na to je imel dogodek v bližini mesta Roswell v Novi Mehiki, kjer so prebivalci leta 1947 poročali o kovinskem, diskasto oblikovanem predmetu, ki je strmoglavil z veliko hitrostjo in za katerega so mnogi še danes prepričani, da je bil leteči krožnik nezemeljskega izvora.
V naslednjih desetletjih so se začeli pojavljati ljudje, kot sta bila Betty and Barney Hill, ki sta trdila, da so ju ugrabili nezemljani. Motivi nezemeljskih bitij, ki ugrabljajo ljudi, so predvsem v sedemdesetih in osemdesetih prešli tudi v popularno kulturo, ki je postregla s številnimi bestsellerji na to temo. Tematike so se lotevali tako knjižni, kot filmski in glasbeni ustvarjalci, med njimi tudi Jim Sullivan.
Glasbeni neuspeh in potovanje v Nashville
Sullivan je debitantski album z naslovom U.F.O. izdal leta 1969. A, čeprav so bili med njegovimi oboževalci tudi hollywoodski zvezdniki, kot je Harry Dean Stanton, večjega uspeha ni dosegel. Album je bil produkcijsko izpiljen, na njem pa so igrali tudi znani glasbeniki iz zasedbe Wrecking Crew, ki so sodelovali z Beach Boys ter Simonom in Garfunklom. Album je produciral Jimmy Bond, ki je med drugim snemal tudi s Frankom Zappo in Nino Simone.
Ker mu z glasbo ni uspelo, se je Sullivan leta 1975 s svojim Wolksvagnovim hroščem odpravil iz Los Angelesa v mesto Nashville v zvezni državi Tennessee, da bi si tam poiskal delo. V Los Angelesu je pustil ženo in sina, ki naj bi prišla za njim, ko bi v Nashvillu zaslužil dovolj denarja. A tja ni nikoli prispel, družina pa ga ni videla nikoli več.
Nepojasnjeno izginotje v Novi Mehiki
Sullivan je Los Angeles zapustil 4. marca 1975. Po približno 15 urah vožnje ga je v v zgodnjih jutranjih urah v kraju Santa Rosa v Novi Mehiki ustavila policija zaradi nezanesljive vožnje. Odpeljali so ga na lokalno policijsko postajo, kjer so preverili, ali je vozil pod vplivom alkohola. Test je bil negativen, razlog za vijuganje po cesti pa je bilo najverjetneje dejstvo, da je bil na cesti že 15 ur.
Zatem se je Sullivan prijavil v motel La Mesa v Santa Rosi, a preiskovalci so kasneje ugotovili, da v sobi ni nikoli prenočil. Ključ sobe so našli na notranji strani zaklenjenih vrat, njegovega hrošča pa dobrih 40 kilometrov od motela. V avtomobilu so bile vse njegove osebne stvari, vključno s kitaro, denarnico in oblačili. Oblasti so sprožile iskalne akcije, v katerih je sodelovala tudi njegova družina, a glasbenika niso nikoli našli.
Špekulacije o izginotju in kulten status
Sullivanovo izginotje je sprožilo različne špekulacije. Nekateri menijo, da je storil samomor, drugi, da sta za njegovo izginotje kriva policija ali mafija, tretji pa se nagibajo k temu, da so ga ugrabili nezemljani.
35 let po dogodku je skrivnosti poskušal priti do dna ustanovitelj založbe Light in the Attic Records Matt Sullivan (kljub enakemu priimku z glasbenikom ni sorodstveno povezan), ki je želel ponovno izdati album U.F.O. Opravil je razgovore z ljudmi, ki so bili povezani z izginulim glasbenikom, a mu ni uspelo pridobiti veliko novih informacij.
Album je nato pri njegovi založbi leta 2011 prvič izšel na CD-ju, kar je med ljudmi vzbudilo širše zanimanje za Sullivanovo glasbo in njegovo nepojasnjeno izginotje. O nerazrešenem primeru so poročali tudi številni medij. Tako je Jim Sullivan več kot štiri desetletja po tem, ko je izginil v puščavi Nove Mehike, v glasbenem podzemlju dobil kultni status.