Glasbeniki poleg albumov in majic prodajajo tudi zaščitne maske

23. 4. 2020, 12:00 | Scena | Vir: STA
Glasbeniki poleg albumov in majic prodajajo tudi zaščitne maske (foto: Profimedia) Profimedia

V času pandemije novega koronavirusa po svetu in nenehnega osveščanja o pomenu zaščite pred boleznijo covid-19 so svojevrsten način k reševanju težave ponudili številni glasbeniki. Poleg albumov in podpornih majic ter drugih reklamnih rekvizitov so na svojih spletnih straneh začeli ponujati tudi zaščitne maske, poroča britanski BBC.

Megadeth in Korn

Po pisanju BBC med svojimi rekviziti za oboževalce zaščitne maske ponujajo težkometalni bandi, kot so Megadeth in Korn. Megadeth maske, okrašene z maskoto Vicom Rattleheadom, brezplačno priložijo vsakemu naročilu, opravljenemu preko njihove spletne trgovine.

Skupina je sporočila, da bo del sredstev od nakupov namenila za boj proti koronavirusu.

Korn pa so oboževalcem ponudili kirurške maske s svojim logotipom in jih v hipu razprodali. Oboževalcem obljubljajo, da bo kmalu na voljo nova pošiljka, navaja BBC. Tudi Korn bodo prihodke od prodaje mask namenili za boj proti pandemiji.

Skupina My Chemical Romance

Na spletu ponuja maske, ki so jih dali izdelati že pred pandemijo za načrtovani in nato neizvedeni koncert v puščavi. Ves dobiček od prodaje teh mask bodo namenili za pomoč ljudem, ki so v glasbeni industriji zaradi covida-19 izgubili delo. So pa člani skupine opozorili, da so maske izdelane iz blaga in tako nudijo zgolj minimalno zaščito.

Glasbeniki so lani zgolj s prodajo raznih rekvizitov zaslužili 2,8 milijarde britanskih funtov. V času epidemije, ko so njihovi dohodki ogroženi, pa se skušajo znajti na različne načine. A še pred mesecem marsikomu ni bilo po godu, da bi služili na račun prodaje zaščitnih mask. Kritik, da skuša s prodajo mask iz krize ustvarjati dobiček, je bil denimo deležen latino zvezdnik J Balvin. Ta se je tedaj opravičil oboževalcem s pojasnilom, da ga iz promocijskega oddelka o tej poslovni potezi niso obvestili.

A po besedah Christiaana Munroja, lastnika podjetja Sandbag, ki se ukvarja s prodajo reklamnih rekvizitov za skupine, kot so The Chemical Brothers, Radiohead, Bastille in Blink-182, se je situacija spremenila.

"Ob razmahu novega koronavirusa so mnogi na zaščitne maske gledali kot na nekaj negativnega, zastrašujočega. Zdaj so maske nekaj, kar si moreš nadeti, ko greš v trgovino. Gre za nekaj, kar potrebuješ in bo postalo modni dodatek," je menil.

Dobrodelnost

Munro je dodal, da od glasbenikov, za katere proizvaja rekvizite, dobiva vse več povpraševanj za izdelavo mask. Nekatere bodo izdelali tudi iz starih majic z logotipi skupin, zaradi česar bodo po svoje unikatne. Zaenkrat večina skupin izkupičke od prodaje mask namenja v dobrodelnost, v prihodnje pa bi za skupine tudi ta rekvizit lahko predstavljal sredstvo, s katerim bi si povrnili vsaj del izpada dohodka od odpadlih koncertov in turnej, še povzema BBC.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri