Plastika Skaza – Od Organka do Cuisine

18. 6. 2013, 09:46 | Scena | Vir: Liza

                            Tanja Skaza priznava, da včasih ni preprosto, a poslovna uspešnost daje podjetju in zaposlenim pogum za smele načrte v prihodnosti. (foto: osebni arhiv podjetja) osebni arhiv podjetja

Tanja Skaza priznava, da včasih ni preprosto, a poslovna uspešnost daje podjetju in zaposlenim pogum za smele načrte v prihodnosti.

Če imate radi lepe kuhinjske pripomočke, potem ne boste spregledali blagovne znamke Cuisine, pod katero se podpisuje domače podjetje Plastika Skaza. Vrhunsko oblikovano linijo so z navdušenjem sprejeli v tujini, po besedah prokuristke Tanje Skaza pa se tudi vse več Slovencev zaveda, da kljub majhnosti naša država ponuja trgu kakovostne in zaupanja vredne izdelke.

Podjetje Plastika Skaza je podjetje z več kot 30-letno zgodovino, na čem temelji uspeh vašega podjetja?

Tanja: Podjetje je nastalo davnega leta 1977, najprej kot majhno družinsko podjetje z le dvema strojema. Strast do dela, vizija, h kateri smo bili usmerjeni, predvsem pa velika mera poguma, so vsekakor temelji našega uspeha. Držimo se slogana 'vsak delec šteje', spoštujemo in cenimo zaposlene in stremimo h konstantnemu razvoju prek usposabljanj in izobraževanj svojega kadra.

Ste podjetje, ki se premišljeno ukvarja s plastiko, kajti varovanje okolja je sestavni del poslovanja vašega podjetja – kako skrbite za okolje?

Tanja: Varovanje in skrb za okolje sta za nas bistvenega pomena in sestavna dela našega poslovanja, zato smo leta 2008 uvedli sistem ravnanja z okoljem z mednarodnim standardom ISO 14001:2004. Vsi zaposleni v podjetju so okoljsko ozaveščeni in informirani o okoljski politiki, redno pa tudi preverjamo njihovo znanje in upoštevanje tega.

Nase ste pred leti opozorili z lastno blagovno znamko Organko oziroma košem za biološke odpadke iz reciklirane plastike, vaše pripomočke za domačo rabo prodaja tudi gigantsko podjetje Ikea, sodelujete z vrsto podjetij doma in v tujini ... Na kaj ste pri poslovanju najbolj ponosni?

Tanja: Sprejemamo dobre in prave odločitve. Prisotnost na domačem in na zahtevnih tujih trgih od podjetja zahteva veliko prilagajanj in odzivnosti na potrebe naročnikov. Včasih res ni enostavno, a mi gremo naprej, in to nam kažejo tudi rezultati. Poslovna uspešnost nam daje pogum za smele načrte v prihodnosti.

Imate še en ponos – lastno blagovno znamko kuhinjskih pripomočkov Cuisine. Izdelki so iz plastike, pa vendar so okolju in zdravju prijazni, kajne? Kako bi prepričali dvomljivce, ki so proti uporabi plastike v kuhinji?

Tanja: Izdelki Cuisine so funkcionalni, stilsko dovršeni in prilagojeni sodobnemu življenjskemu slogu. Narejeni so iz visokokakovostnih materialov in so zdravju prijazni, saj ne vsebujejo melamina in bisfenola A. Uporabljamo nove materiale in tehnike, ki omogočajo, da lahko izdelke Cuisine recikliramo. Pravkar smo na trg poslali tudi novo linijo kuhinjskih pripomočkov Cuisine SOLO, ki so že narejeni iz reciklirane plastike.

Blagovno znamko kuhinjskih pripomočkov Cuisine odlikuje sodoben, vrhunski in predvsem slovenski dizajn. Februarja ste jo prvič predstavili na mednarodnem sejmu Ambiente v Frankfurtu. Se tujci bolj zanimajo za slovenske izdelke kot domači kupci?

Tanja: S pomočjo slovenskih oblikovalk Ivane Potočnik in Darje Osojnik smo naredili modne izdelke, ki prinašajo sproščeno igrivost in svobodo gibanja. Kuhinjski pripomočki Cuisine so na največjem sejmu široke potrošnje Ambiente poželi ogromno zanimanja, saj z barvitostjo, sodobnim dizajnom ter kakovostnimi materiali narekujemo svetovne trende.

Se vam zdi, da so slovenski izdelki na splošno premalo cenjeni?

Tanja: Slovenski kupec se vse bolj zaveda, kaj pomenijo kakovostni in funkcionalni izdelki. Do nedavnega je veljajo prepričanje, da kar je od drugod, je 'boljše', zdaj se ta miselnost počasi spreminja, in vse več ljudi se zaveda, da čeprav je Slovenija majhna, ponuja trgu kakovostne in zaupanja vredne izdelke.

Veliko podjetij se sklicuje na recesijo, kako pa se s tem kriznim obdobjem sooča vaše podjetje?

Tanja: Recesija je marsikoga ustavila, naš pogled pa je usmerjen v prihodnost. Strateško načrtovanje je še bolj dinamično, zastavljeni cilji ter pričakovanja pa izredno visoki. Kot do zdaj bomo tudi v prihodnje uspešno uresničevali poslanstvo in sledili svoji viziji.

Viva, Solo, Bravo in Handy so štiri linije izdelkov znamke Cuisine – oglejte si jih na spletni strani www.cuisine-skaza.com.

Napisala: Lisa Metkovič, fotografije: osebni arhiv podjetja